تازه های سایت

کد مطلب: 19877
10. تير 1393 - 9:53
جانشین سپاه ناحیه نهاوند گفت: ایجاد تفرقه و جنگ داخلی هدف اصلی گروهک تروریستی داعش در منطقه است.

خبرگزاری فارس: مقام عراقی: پیشروی داعش را متوقف کردیم/سی‌ان‌ان: داعش میراث جرج بوش است/ژنرال انگلیسی: افتضاحمان در عراق ادامه دارد

حمید پور مهدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، گفت: گروه تروریستی داعش زیر چتر استکبار است و با هدف اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی به جان مردم بی دفاع عراق افتاده و مردم را قتل عام می‌کنند و این گروه نشات گرفته از حمایت‌های آمریکا و استکبار از این گروهک‌هاست.

وی گفت: این گروهک ترویستی با نام اسلام دست به وحشیانه ترین جنایات می زند و قصد دارد با اینکار چهره اسلام را در جهان مخدوش ساخته و بین مسلمانان جدایی و تفرقه به راه اندازد.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند افزود: کمک های مالی و تسلیحاتی آمریکایی ها به تروریست ها اگر چه پیش از این و در سوریه به صورت مستقیم انجام می شد اما در حال حاضر با واسطه کشورهای مرتجع منطقه صورت می گیرد اما نکته ای که درباره سیاست اصلی آمریکا در عراق وجود دارد این است که آنها هدف شان این است که دولت مالکی را ساقط کرده و با استفاده از تروریست های داعش اقدام به راه اندازی جنگ فرقه ای کرده و عراق را به سمت تجزیه پیش ببرند.

وی یادآور شد: این گروه تکفیری و تروریستی بر خلاف ادعاهای خود هیچ اعتقادی به اصول اسلام نداشته و برای دستیابی به عقاید و اعتقادات پوچ خود حاضر هستند دست به هر جنایتی بزنند.

پورمهدی گفت: این گروهک تروریستی برای جبران شکست های مفتضحانه خود در سوریه و برای اینکه خود را از سرافکندگی این شکست ها خارج سازد وارد کشور عراق شده و به مردم بی پناه این کشور حمله ور شده است.

جانشین سپاه ناحیه نهاوند با بیان این مطلب که این گروهک از سوی کشورهای منطقه همچون عربستان که قصد صدمه زدن به شیعه را دارند ،حمایت می شوند تصریح کرد: در جنگ عراق و از سلاح های کشف شده اکثر سلاح های کشتار جمعی کشف شده با مارک آمریکا ، رژیم صهیونیستی و انگلیس بوده است که این حرکت نشان از حمایت این کشورها از این گروه تروریستی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه این گروه تروریستی درصدد جلوه دادن چهره‌ای سیاه و خشن از اسلام است، افزود: کشتن زنان و کودکان بی گناه نمونه ای از اقدامات آنها در این رابطه است.

پورمهدی اضافه کرد: طرح داعش یک طرح امریکایی ، صهیونیستی است که با بعثی ها نیز گره خورده است، با این حال مرجعیت، مردم، اقوام و دولت مستقل عراق و اقوام عراق از پس این گروه تروریستی برمی آیند و این مسئله را نیز نشان داده اند.

 

دیدگاه شما