تازه های سایت

کد مطلب: 19861
9. تير 1393 - 10:02
امام جمعه نهاوند گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب پشت پرده جنگ در کشور های سوریه و عراق هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی تبلیغ دشمنان از جنگ در عراق را با عنوان جنگ شیعه و سنی مساله ای انحرافی ذکر کرد و افزود: این مثلث شوم در حال تبلیغ این مساله هستند که جنگ بین عراق و داعش، جنگ بین شیعه و سنی است در حالیکه شیعیان در حال حاضر در کنار سنی ها با آمریکا مشغول نبرد هستند.

وی با تشریح اهداف آمریکا در حمایت از گروه تروریستی داعش افزود: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عرب معتقدند که وجود شیعه برای آنها در منطقه خطرناک است، زیرا شیعیان تا کنون در برابر سیاستهای سلطه طلبانه آنها مقاومت کرده و چندین بار آنان را باشکست مواجه کرده لذا در صدد هستند که توان مسلمانان شیعه را تضعیف کنند تا از این طریق امنیت اسرائیل را تامین نمایند.

وی بیان کرد: آمریکا برای کمک به تروریسم در عراق درخواست تصویب بودجه می‌کند و بدنبال آن از نظر منابع مالی آنها را تقویت می‌کند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: فرصت ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای خودسازی و تقوی پیشه کردن افراد است که باید از این فرصت ره توشه برای آخرت برداشت.

وی با بیان اینکه نباید عده ای به بهانه اینکه توان روزه گرفتن ندارند اقدام به روزه خواری نمایند، افزود: تظاهر به روزه خواری حرام و جرم است لذا ابتدا باید با امر به معروف، جلو روزه خواری را گرفت و در صورت عدم تاثیر در افراد لازم است مطابق قانون با روزه خواران برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حفظ وحدت بین قوای حاکمیتی گفت: یکی از شرایط ولایتمداری هماهنگی بین قوای سه گانه است و تاکید رهبر انقلاب هم بر وحدت قوا برای حل مشکلات مردم صورت می گیرد لذا هر سه قوه باید در کنار هم باشند و دولت را یاری دهند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف نمایند.

دیدگاه شما