تازه های سایت

کد مطلب: 19708
31. خرداد 1393 - 8:17
مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت:طرح اوقات فراغت در ۵۲ کانون مسجد نهاوند برگزار می‌شود.

کامون مساجد

به گزارش پایگاه خبری گرو،سید سعید میری گفت:برنامه های تابستانی اوقات فراغت امسال در کنار سایر ویژه برنامه ها به صورت گسترده در 52 کانون فرهنگی و هنری مساجد و در رشته های ورزشی، قرآنی، احکام،خطاطی، نقاشی، هنرهای دستی و تزئینی، تواشیح، سرود و ده ها برنامه دیگر برگزار می شود.

وی گفت:کانون های فرهنگی و هنری بازوهای توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیشتر نقاط شهری و روستایی هستند که مدیرا و اعضای آنها با کمترین امکانات و بدون دریافت حقوق و با توکل به خدا نقش به سزایی در گسترش فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی در مکان های دور دست دارند.

میری افزود: برای انسجام بیشتر و شروع سریع کلاس ها همزمان با ماه مبارک رمضان اولین مرحله بودجه برگزاری کلاس ها که برای هزینه های جاری است به حساب کانون ها واریز شده است و کار ثبت نام از داوطلبان نیز به زودی وارد سامانه می شود.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: تابستان امسال طرح اوقات فراغت با شرکت بیش از۳۵۰۰نفر عضو و غیر عضو در ۵۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد و کانون های شهری و روستایی برگزار می شود.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند بیان کرد: تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند از 8کانون در سال 88 به 52 کانون در امسال افزایش یافته است، و تاکنون بیش از3200نفر عضو آنها در سطح شهر و روستا ها هستند.

وی اظهار کرد: 17 کتابخانه عمومی و14 کتابخانه شبستان در مساجد وکانون های فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت هستند که هر ساله از طرف اداره ارشاد اسلامی  نهاوند و کانون ها ی عالی مساجد کشور واستان تجهیز می شوند.

میری افزود: تمامی کانون ها مجهز به امکانات روز هستند ودر حال حاضر یک کانون تخصصی ویژه پژوهش در سطح شهرستان وجود دارد که به دنبال گسترش کانون های تخصصی دیگر نیز هستیم همچنین بیشتر مدیر کانون ها بیمه هستند.

دیدگاه شما