تازه های سایت

کد مطلب: 19656
28. خرداد 1393 - 7:55
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: گلدسته های جدید امامزاده فضل بن موسی(ع) شهر برزول نهاوند نصب شد.

70341de2c112به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام احمدرضا خزایی در این مراسم گفت: عملیات بازسازی و ساخت ساختمان جدید این امامزاده تا کنون 300 میلیون تومان هزینه به همراه داشته است که با کمک های مالی خیرین و واقفین شهر برزول و اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند تأمین شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی و باسازی بقعه متبرکه امامزاده فضل(ع) شهر برزول از سال 1388 با تخریب کامل ساختمان قدیمی و فرسوده این امامزاده آغاز شده است.

حجت الاسلام خزایی افزود: برای ساخت ضریح جدید امامزاده فضل(ع) شهر برزول 72 میلیون تومان از محل کمک های مردمی و اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند هزینه شده است.

وی گفت: برای ساخت گنبد جدید این امامزاده نیز 22 میلیون تومان توسط خیر و واقف برزولی "حاج اکبر جهانیان " پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت دو  گلدسته امامزاده فضل بن موسی(ع) شهر برزول نهاوند بیش از 50 میلیون تومان توسط خیرین و نیکو کاران و اداره اوقاف شهرستان نهاوند هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در عنوان کرد: در کناره این امامزاده یک مجموعه سرویس بهداشتی شش چشمه ای با مساحت 43 متر مربع و با هزینه ای افزون بر 24 میلیون تومان، سردخانه سه طبقه ای با اعتبار هشت میلیون تومان و درب ورودی امامزاده با هزینه هشت میلیون تومان احداث شده است.

دیدگاه شما