تازه های سایت

کد مطلب: 19613
26. خرداد 1393 - 9:52
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان همدان از کشته و مجروح شدن 4 نفر از هموطنان طي عصر روز گذشته و بامداد امروز در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.
s_200_150_16777215_00_images_Events_93_peuq.jpg

به گزارش سایت گرو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "محمد خيري" با بيان اين مطلب گفت: در پي يک فقره واژگوني سواري ريو که در ساعت 16 و در کيلومتر 6 محور "ملاير به اراک" بوقوع پيوست، يکي از سرنشينان خودرو مجروح و به بيمارستان امام حسين ملاير اعزام شد که متاسفانه در اثر شدت صدمات وارده در بيمارستان فوت کرد.
وي افزود: کارشناس پليس راه پس از بررسي عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه را علت اين حادثه اعلام کرد.
اين مقام انتظامي اظهار داشت: در حادثه ديگري که در ساعت 2 بامداد امروز در کيلومتر 8 "همدان- اراک" رخ داد يکدستگاه سواري پرايد بعلت عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت واژگون شد که در پي اين حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشينان خودرو در دم فوت و سرنشين ديگر خودرو که پسر بچه اي 6 ساله بود مجروح و به بيمارستان امام حسين ملايراعزام شد.
رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: ساعاتي قبل نيز 2 فقره تصادف جرحي در محورهاي "غارعليصدر" و "قروه- رزن" رخ داد که علت تامه هر دو حادثه رانندگي عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از سرعت بود که نشان دهنده لزوم رعايت سرعت مطمئنه در رانندگي است.

دیدگاه شما