تازه های سایت

کد مطلب: 19515
20. خرداد 1393 - 14:12
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: 70 مبلغ مذهبی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت به نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند اعزام میشوند.

مهدویت

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی گفت: در راستای گرامیداشت اعیاد شعبانیه تاکنون 100عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف شهری و روستائی برگزارشده است که مورد استقبال مردم وجوانان قرار گرفت.

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه ۷۰ نفر مبلغ مذهبی از قم و شهرستان نهاوند برای ترویج فرهنگ مهدویت و ذکر فضیلت های ماه مبارک شعبان به نقاط مختلف روستایی و شهری اعزام می شوند.

وی گفت: 70نفر از مبلغین بومی، خود استقرار، در نهاوند مستقر و طرح هجرت در نیمه اول ماه شعبان را در مناطق مختلف  اجرا کرده اند و در نیمه دوم  بعد از جشن نیمه شعبان در مساجد جهت آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی اجرا می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند افزود: فرایند اعزام مبلغ از اوایل ماه شعبان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان در نقاط شهری و روستائی ادامه می یابد که تا پایان رمضان آمار اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی نهاوند به مرز 300نفر می رسد.

گروسی اظهار کرد: مهمترین برنامه های انجام شده در ماه شعبان شامل زیارت عاشورا درمساجد وهیئات مذهبی، برگزاری جلسات سخنرانی، برگزاری هم خوانی قرآن کریم، برپائی ایستگاه صلواتی، و آذین بندی معابر و برگزاری مسابقه فرهنگی بوده است.

وی بیان کرد: با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی مانند بسیج، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، ارشاد اسلامی و موسسه های فرهنگی و قرآنی  جشن بزرگ منتظران قائم (عج) در بیش از 120 مسجد و مکان مذهبی برگزار می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در سطح 4 بخش فیروزان، گیان،زرین دشت و مرکزی ایستگاه های صلواتی از مردم پذیرایی می کنند همچنین در بسیاری از نقاط شهرستان نهاوند تعدادی از افراد خیر برای برگزاری جشن ها کمک و همراهی می کنند.

 

دیدگاه شما