تازه های سایت

کد مطلب: 19409
17. خرداد 1393 - 8:58
امام جمعه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری با هدایتها و رهبریهای امام گونه خود در طول 25 سال بعد از رحلت امام/ره/ انقلاب را به همان مسیری که مد نظربنیانگذار کبیر انقلاب بود هدایت کرده و بر بسیاری از مشکلات فائق آمده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سایسی جمعه نهاوند در مصلی این شهرستان افزود: مدیریت مقام معظم رهبری در طول 25 سال پس از ارتحال امام راحل مدیریت بسیار موفقی بوده که دشمنان نظام نیز به آن معترف می باشند .

وی گفت: نمونه بارز این مدیریت که کشور را از سقوط حتمی نجات داد می توان در حوادث سال 88 مشاهده کرد که وقتی دشمنان کار انقلاب را یکسره می دیدند به یکباره با روشنگریهای رهبر انقلاب توطئه ها خنثی شد و مردم به خیابانها ریختندو نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

وی ایستادگی رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده خواهیهای آمریکا را ازدیگر وجوه بارز رهبری های ایشان ذکر کرد و گفت: ایستادگی در برابر آمریکا و مرعوب نشدن مقام رهبری در برابر تهدیدات نظام سلطه تا کنون نگذاشته که آمریکا در این کشور به خواسته های خود برسد و روز به روز بر ضعف دشمنان افزوده است.

خطیب جمعه نهاوند در ادامه خطبه های خود به انتخابات سوریه اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات در کشور سوریه نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم از مقاومت این کشور بود که علی رغم پشتیبانی های غربیها آنان نتوانستند به خواسته های خود برسند .

وی گفت: امروز آمریکا و غربیها هیچ بهانه ای برای ماندن در سوریه ندارند مگر اینکه بخواهند با اسلام مقابله نمایند و توان مسلمانان را برای امنیت رژیم صهیونیستی را تضعیف نمایند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی گفت: اگر جامعه وحدت داشته باشد و از رهبری اطاعت نماید از هیچ خطری نباید بترسد و واهمه داشته باشد ،اما اگر در داخل اختلاف بوجود آید دیگر نیازی به آمریکا نیست و خود نیروهای داخلی یکیدیگر را از بین خواهند برد.

وی گفت: امروز همه باید در برابر دشمن ید واحد باشند و مسئولین را یاری نمایند تا بتوانند به اهداف انقلاب برسند.

دیدگاه شما