تازه های سایت

کد مطلب: 19365
13. خرداد 1393 - 9:14
همايش تجليل از جانبازان شهرستان نهاوند با حضور جانبازان و خانواده هاي آنها در سالن اداره ارشاد نهاوند برگزار شد.

DSC03661

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: جانبازان با وجود نواقص جسمی دارای روح متعالی هستند و با بصیرت قمر بنی هاشم پای به میدان کارزار گذاشتند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ایثارگران دفاع مقدس در مکتب شیعه تربیت شده اند، گفت: آنها با نثار جان ولایت مداری خود را ثابت کردند.

مغیثی اظهار داشت: شما جانبازان باید به خود افتخار كنید، در آن موقع كه كشور نیاز به شما داشت به ندای امام لبیك گفته و راهی میدان نبرد شدید و با فداكاری در برابر دشمن ایستاده و به فیض جانبازی نائل آمدید.

امام جمعه نهاوند راه تكامل در زندگی را مبارزه با دشمن درونی دانست و افزود: دشمن گاه بیرونی و گاه درونی است و باید از خدا بخواهیم همانطور كه در جهاد با دشمن بیرونی پیروزمان كرد در جهاد با دشمن درونی و هوای نفس هم كمكمان نماید كه مبارزه با دشمن درون بسی مشكلتر از مبارزه با دشمن بیرونی است.

در ادامه مراسم امامعلي عبدالملکي فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به نقش و جايگاه جانبازان در دوران دفاع مقدس گفت: نقش و جايگاه جانبازان در دوران دفاع مقدس کمتر از شهدا نبوده و جانبازان شهداي زنده انقلاب اسلامي هستند.

وي گفت: همسران جانبازان با رنج و مشقاتي که متحمل ميشوند جايگاهي هم اندازه جانبازان دارند.

عبدالملکی بیان داشت: تمام اهداف و برنامه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي براي رفاه و آشايش مردم است و دولت تدبير و اميد در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي گام بر ميدارد.

وي در پايان از مديران اجرايي خواست ارتباط خود را با جانبازان بيشتر نمايند که اين مسئله هم بسود مردم و جمهوري اسلامي ايران است.

دیدگاه شما