تازه های سایت

کد مطلب: 19262
8. خرداد 1393 - 8:33
IMG14200921
به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالعلی ملکی گفت:در جلسه شورای شهر نهاوند به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی نهاوند برای تاکسی های خطی و مینی بوس های درون شهری نهاوند افزایش 20 درصدی کرایه مطرح شد که پس از بحث و بررسی و استماع نظرات موافق و مخالف در نهایت اعضای شورای شهر به آن رای مثبت دادند.
ملکی افزود: لایحه افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها و مینی بوس های درون شهری نهاوند با رای مثبت اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند تصویب و از روز چهارشنبه اعمال شد.

 رئیس شورای شهر نهاوند گفت: پس از موافقت و تصویب افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی و مینی بوس های درون شهری نهاوند توسط اعضای شورای اسلامی این مصوبه برای تایید نهایی در اختیار فرمانداری شهرستان نهاوند قرار گرفت که با تأئید فرماندار از امروز چهارشنبه هفتم خرداد ماه سال جاری در نهاوند اجرایی شد

رئیس شورای شهر نهاوند عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر نهاوند نرخ کرایه تاکسی بر اساس طول مسیر و موقعیت مسیر تعیین شده و بطور میانگین 20 درصد افزایش یافته که با توجه به این افزایش حداقل کرایه تاکسی در نهاوند 200 و حداکثر آن 450 تومان خواهد بود.

عبدالعلی ملکی افزود: افزایش کرایه خودروهای حمل و نقل درون شهری نهاوند به منظور تعامل و همراهی با دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و اعلام قیمت های جدید سوخت انجام شد.

ملکی اظهار داشت: در شهر نهاوند 570 تاکسی و 37 مینی بوس درون شهری عملیات جابه جایی مسافران در سطح شهر نهاوند را بر عهده دارند و 65 مسیر برای تاکسی ها و مینی بوس های درون شهری نهاوند تعریف شده است.

وی با بیان اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی ها برچسب های نصب شده بر روی شیشه جلوی تاکسی هاست، گفت: تاکسیرانان، آژانس ها و رانندگان مینی بوس ها موظفند بر اساس نرخ های جدید کرایه ها را محاسبه کنند و هر گونه تخلف رانندگان با جدیت پیگیری خواهد شد.

دیدگاه شما