تازه های سایت

کد مطلب: 18962
24. ارديبهشت 1393 - 11:07
نايب قهرمان المپيك 2004 آتن در صحبت هايي تند و البته جالب به نقد از عملكرد "رسول خادم" رئيس فدراسيون كشتي پرداخت.
s_200_150_16777215_00_images_sport_Masudjokar.jpg

 به گزارش سایت گرو، مسعود مصطفي جوكار، اظهار كرد: فرآيندي كه خادم از آن درباره انتخاب مربيان تيم ملي صحبت مي كند واقعا جالب و بحث برانگيز است. همه مي دانند كه مصطفي جوكار نيازي به مربي گري در تيم هاي ملي ندارد، گرچه داراي نقره المپيك هستم اما دنبال جايگاه نيستم، امروز افرادي لباس مربي گري به تن كرده اند كه نمي دانند مدال چيست. من به طرفداري از مربيان شهرستاني حرف مي زنم كه خادم هيچ توجهي به آن ها ندارد. براي او مهم اين است كه بله قربان گوها كنارش باشند.

وي افزود: نمي دانم تا كي بايد با ظلم و تبعيض كار كرد. همين رضا لايقي كه حالا شده يكي از بهترين مربيان تيم ملي در آخرين كشتي خود به مراد محمدي با اختلاف باخت و جالب تر اينجاست كه محمدي هم به درويشي ما باخت! اما در تيم ملي خبري از مدال آوران جهاني و المپيك نيست و بقيه شده اند همه كاره!

مصطفي جوكار تصريح كرد: نمي دانم فرايندي كه خادم از آن حرف مي زند چيست. اين هايي كه امروز مربيان تيم ملي شده اند كجاي كشتي بوده اند و چند شاگرد پرورش داده اند كه حالا عنان كار در تيم ملي را به آن ها سپرده اند؟ نمي دانم خادم تا چه زماني مي خواهد شعاري كار كند!

نايب قهرمان المپيك 2004 آتن در ادامه گفت: چرا آقاي خادم شهرستان ها را نمي بيند؟ امثال لايق و محمد طلايي در خواب هم نمي ديدند روزي برسد كه در تيم هاي ملي به عنوان مربي كار كنند. آن وقت در شهرستان ها نسبت به بزرگان كشتي بي اهميت هستيم.

وي ادامه داد: خادم فرآیندي را كه در نظر گرفته يكبار خودش مطالعه كند. چرا بايد تيم ملي نوجوانان را بسپاريم به فردي كه در كشتي جايگاهي نداشته؟ نتايج تيم ملي كشتي نوجوانان هم خوب نبوده و از خجالت اين نتايج بايد سر به زير باشيم! لايق ماركوپولو شده و همراه با تيم ملي نوجوانان اين كشور به آن كشور مي رود و دست آخر هم هيچ دستاوردي عايدمان نمي شود.

مصطفي جوكار در پايان تاكيد كرد: در تيم ملي فقط بله قربان گوها هستند كه براي خادم كار مي كنند. شايسته سالاري در كادر فني وجود ندارد و همين مي شود كه امثال محسن كاوه و غلام محمدي از تيم ملي كنار مي روند.

منبع:ایسنا

دیدگاه شما