تازه های سایت

کد مطلب: 18923
21. ارديبهشت 1393 - 9:54
مديرکل مديريت بحران استان همدان گفت: بارش شدید باران موجب ریزش آوار بر روی فردی در دره مرادبیگ شد و وی را به کام مرگ فرستاد.
s_200_150_16777215_00_images_Social_93_barandegi.jpg

به گزارش سایت گرو ، عليمردان طالبي چندین نقطه آب گرفتگی و ورود آب به منازل را نیز داشته‌ایم.

وی گفت: دو واحد در خیابان چمران و دره مرادبیگ هم تخریب شده است که جمع بندی میزان خسارات اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل بحران، بیشترین خسارت در شهر همدان بوده است و از شهرستان‌های استان گزارشی از تخریب دریافت نشده است. اما در برخی از شهرستان‌ها از جمله ملایر آبگرفتگی معابر وجود داشته است.

بارش باران بهاری ظهر دیروز در استان همدان خسارت‌آفرین شد.

 به دنبال بارش باران موجی از سیلاب در معابر و خیابان‌های همدان به راه افتاد و آبگرفتگی در منازل مردم را شاهد بودیم. هواشناسي استان همدان اعلام كرده است بارش‌هاي متناوب بهاري تا پايان هفته جاري ادامه دارد. این باران بهاري همداني‌ها را غافلگير كرد. بيشتر از اينكه بارش زيباي الهي جلب توجه كند، آبگرفتگي معابر و خيابان‌هاي همدان و عبورومرور مشكل‌دار مردم، بخصوص دانش‌آموزان به چشم مي‌خورد.
مشكل فاضلاب معابر شهر خصوصاً در مناطق شمال شهر در هنگام بارندگي به معضلي اساسي تبديل شده است كه سال‌هاست گفته مي‌شود و عكس‌العملي ديده نمي‌شود.
حتي در مركز شهر هم رفت‌وآمد مختل شد.
چهارراه پژوهش براي ساعاتي قفل شد و ترافيك بزرگي را به راه انداخت. به هر حال اين بارش بهاري به گفته هواشناسي استان تا پايان هفته ادامه دارد. به گفته نادر پيرتاج كارشناس هواشناسي استان آسمان استان از امروز يكشنبه نسبتاً ابري،‌گاهي با افزايش ابر و رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود. به گفته وي اين وضعيت به تناوب در برخي ساعات تا اواخر هفته جاري در استان ادامه خواهد داشت.
اما این بارش با خود تخریب هم به دنبال داشته است و موجب تخریب 3 واحد منزل مسکونی در همدان شد.
به گفته حسین اشرفی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان همدان بارندگی موجب تخریب منازلی در دره مرادبیگ، خیابان چمران و اعتمادیه شد و امدادگران و مأموران آتش نشانی مشغول آواربرداری شدند.
این منازل مشکلاتی چون سستی بنا داشته‌اند که پس از بارش‌های شدید فرو ریختند.
مديرکل مديريت بحران استان همدان هم گفت: بارش شدید باران موجب ریزش آوار بر روی فردی در دره مرادبیگ شد و وی را به کام مرگ فرستاد. به گفته عليمردان طالبي چندین نقطه آب گرفتگی و ورود آب به منازل را نیز داشته‌ایم. وی می‌گوید: دو واحد در خیابان چمران و دره مرادبیگ هم تخریب شده است که جمع بندی میزان خسارات اعلام خواهد شد.
به گفته مدیرکل بحران، بیشترین خسارت در شهر همدان بوده است و از شهرستان‌های استان گزارشی از تخریب دریافت نشده است. اما در برخی از شهرستان‌ها از جمله ملایر آبگرفتگی معابر وجود داشته است.

دیدگاه شما