تازه های سایت

کد مطلب: 18906
21. ارديبهشت 1393 - 8:59
متأسفانه روزنامه اي كه خود را در جبهه زنده باد مخالف من! تعريف مي كند، اينگونه مغرضانه با يك تجمع نقادانه برخورد نموده و اسفناك تر ا ز آن اينكه با توهين،افترا،مطالب خلاف واقع و با ادعاهاي نخ نما شده، كلام دشمن را به كام گرفته و عليه يك تشكل دانشجويي
ghanoon.JPG

به گزارش سایت گرو به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، در پی درج خبری کذب تحت عنوان دلواپسی نژاد ها در روزنامه قانون،روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی نامه ای اعتراضی نسبت به محتوای این گزارش به روزنامه قانون ارسال نموده است. متن کامل این نامه به همراه تصویر آن در زیر آمده است:

مدير مسئول روزنامه قانون
سلام علیکم
       با صلوات بر محمد(صلي الله عليه) و آل محمد (عليهم السلام)، بدينوسيله به اطلاع مي رساند با توجه به درج مطلبي تحت عنوان (دلواپسي نژادها!) در شماره 416 آن روزنامه مورخه 14/2/93 و انتشار مطالب توهين آميز،خلاف واقع و اتهام زني هاي بي پايه و اساس به سازمان بسيج دانشجويي كشور در خصوص برگزاري همايش بزرگ منتقدين ژنو در محل لانه جاسوسي سابق، لازم است به استناد ماده 23 قانون مطبوعات در اولين شماره و در همان صفحه و ستون توضيحات اين سازمان منتشر گردد:
1)متأسفانه روزنامه اي كه خود را در جبهه زنده باد مخالف من! تعريف مي كند، اينگونه مغرضانه با يك تجمع نقادانه برخورد نموده و اسفناك تر ا ز آن اينكه با توهين،افترا،مطالب خلاف واقع و با ادعاهاي نخ نما شده، كلام دشمن را به كام گرفته و عليه يك تشكل دانشجويي مي تازد.
2) بسيج دانشجويي در راستاي تكليف انقلابي خود و رسالتي كه آن عزيز سفر كرده حضرت امام خميني(ره) براي اين شجره طيبه بنا نهاد، نمي تواند به مسائل پيرامون خود به ويژه مباحثي كه در مواجهه با جبهه استكبار است بي تفاوت باشد ، لذا هيچ گاه هدفي جزء رصد هوشمندانه و نقد دلسوزانه نداشته و ندارد، موضوعي كه رياست محترم جمهوري نيز بارها به آن اشاره كرده است. متأسفانه غبار آلود كردن فضا توسط رسانه هاي كه مدعي حمايت از دولت! هستند هيچ گاه به معناي واقعي كلمه به نفع دولت نبوده و نخواهد بود.
3)برگزاري همايش بزرگ دلواپسيم اقدام قابل تحسين جمعي از تشكل هاي دانشجويي از جمله ؛كميته دفاع و صيانت از منافع ملي، اتحاديه انجمن هاي اسلامی دانشجویان مستقل،دفتر تحكيم وحدت ،جامعه اسلامي دانشجويان و  بسيج  دانشجويي برخي از دانشگاههاي تهران،.. در جهت نقد عالمانه توافق نامه ژنو و همچنين كارشكني نامعقولانه در لغو مكان از پيش تعيين شده، اين سازمان ظرفيت مكاني خود را با درخواست اين تشكل ها در اختيار اين برنامه قرار داد.

4)استفاده از جملات سخيفي چون سازمان بسيج دانشجويي يا سازمان پايداري، فلج كردن دولت، اين جماعت، عامل تهيه و توزيع مستند من روحاني هستم و...از مصداق بارز توهين، افترا، نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي است ..
5) صرف نظر از ديگر مطالب منتشر شده، طرح مباحث برخورد انقلابي توسط اين سازمان و وقايع سال 78 و ترورهاي دوران اصلاحات يك اتهام امنيتي نخ نما شده و البته حساب شده اي است كه جا دارد وزارت محترم اطلاعات ضمن بررسي اين موضوع برخورد قانوني مقتضي را به عمل آورد.
بديهي است اين سازمان حق خود را براي پيگيري موضوع از مراجع قضايي محفوظ مي داند.

 

روابط عمومي

 

 سازمان بسيج دانشجوييindex-(1).jpg

یییی.jpg

دیدگاه شما