تازه های سایت

کد مطلب: 18829
16. ارديبهشت 1393 - 9:35
پایگاه خبری گرو: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نهاوند در حالی برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود

3444722

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نهاوند حواشی زیادی داشت:

>>> در حالی که بنا بر اعلام قبلی قرار بود مراسم راس ساعت 16 شروع شود مراسم با تاخیری 45 دقیقه ای شروع شد و باعث ناراحتی حاضران در مراسم شد.

>>> بعد از اتمام سخنان فرماندار نهاوند محمد خزایی دونده تیم ملی خطاب به فرماندار نهاوند گفت: مشکل ورزش شهر نهاوند افراد چسبیده به ورزش و مشاورانی هستند که اطلاعات اشتباه میدهند و این افراد کسانی هستند که چیزی از ورزش و سختی های ورزش نمیدانند.

خزایی در ادامه گفت: ما ورزشکاران از اقای عبدالملکی فرماندار مردمی و محبوب شهر نهاوند انتظار داریم تا مشکلات ما را حل کند به گونه ای که من با داشتن چند مدال آسیایی و چندین سال سابقه ی ملی پوش بودن هنوز شغلی ندارم و بیکار هستم. فرماندار نهاوند نیز در پاسخ خزایی گفت: حتما مشکلات ورزشکاران را پیگیری خواهم کرد.

>>> یکی دیگر از حواشی مراسم دیروز تاخیر 1/30 عبدی افتخاری رئیس اداره ورزش و جوانان استان همدان بود که با توجه به اینکه وی سخنران اصلی مراسم بود به علت تاخیر زیاد نتوانست سخنرانی کند و در جملات کوتاهی از دست اندرکاران برگزاری مراسم تشکر کرد و سخنان خود را پایان داد.

>>> امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم از وضعیت بد حجاب بعضی از بانوان حاضر در مراسم گله کرد و گفت: این باعث تاسف است که بعضی بانوان نهاوندی وضعیت حجابشان این گونه است.

مغیثی گفت: از شهری مثل نهاوند بعید است که بانوان بدحجاب داشته باشد و من در کنار اقای افتخاری واقعا از این وضعیت تاسف میخورم.

دیدگاه شما