تازه های سایت

کد مطلب: 18818
16. ارديبهشت 1393 - 8:21
پایگاه خبری گرو، با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین استان همدان مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضوی راد در این مراسم که در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد گفت: اعتقاد به اصول دین و مسایل ارزشی شاکله سپاه پاسداران را تشکیل می دهد و برنامه این نهاد در سال جاری بحث معنویت و توجه به مسایل اعتقادی است.

وی گفت: شهید مطهری در دوران حیات پر خیر و برکت خود توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و عقیدتی در بین نسل جوان داشت.

رضوی راد افزود: آثار بجا مانده از شهید مطهری پاسخگوی بیشتر شبهات و ابهامات موجود است به همین منظور باید این آثار در مراکز علمی و دانشگاهی تدریس و نشر یابد.

وي در ادامه گفت: در هفته عقيدتي سياسي مجموعه سپاه و بسيج به آثار  شهيد مطهري توجه مي كند چراكه دكتر مطهري از علماي برجسته و پيشگامان اين عرصه است و همچنان بعد از گذشت سال ها از شهادت شهيد مطهري هنوز آثارش جوابگوي سوالات پيش آمده در اذهان است و به شبهات پاسخ مي دهد.

وی گفت: ولایت مداری و تبعیت از امام خمینی(ره) یکی دیگر از ویژگی های شهید مطهری بود که الگو پذیری از آن می تواند برای نسل امروز ما راه گشای بسیاری از مسائل عقیدتی و فرهنگی باشد.

رضوی راد بیان کرد: راه رسیدن به عزت، پیروزی و ایستادگی در مقابل آمریکا و ابر قدرت ها توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم است که همگی ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و با تلاش بیشتر تولیدات مناسب اقتصادی و فرهنگی را در سطح جامعه رواج دهیم.

 وی عنوان کرد: در حلقه‌های صالحین بسیج می توان اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از اسراف و تبذیر را به بسیجیان و نسل جدید جامعه آموزش داد تا اعضای حلقه ها مروج این امر مهم باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: مربیان عقیدتی سیاسی در حلقه های صالحین بسیج می توانند، مروج مسائل فرهنگی و عقیدتی مناسب و با کیفیت در میان بسجیان باشند.

دیدگاه شما