تازه های سایت

کد مطلب: 39106
25. مهر 1398 - 19:05
رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند گفت: به‌زودی همایش بزرگ چند هزارنفری پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود و از شبکه سه به‌صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت جهانیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای این برنامه برای دومین بار است که همایش پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند برگزار می‌شود و از طریق برنامه صبح و نشاط روی آنتن زنده شبکه سه و شبکه استانی همدان می‌رود.

وی اظهار داشت: در حاشیه پخش این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شاهد پخش و به تصویر کشیدن شهر و روستاهای دیدنی، سراب‌های جوشان، طبیعت بکر و زیبا، سوغات و تولیدات داخلی شهرستان خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: امیدواریم که همچون همایش قبلی خوش بدرخشیم و با حمایت‌های همه‌جانبه از سوی مسئولین ادارات شهرستان مخصوصاً نماینده، فرماندار و شهرداری بتوانیم همایشی در شأن مردم نهاوند برگزار کنیم.

وی بیان داشت: همه باید در این زمینه تلاش کنیم و بااطلاع رسانی‌های گسترده توسط اصحاب رسانه بتوانیم انگیزه‌ای ایجاد کنیم و رکورد حضور قبلی را ارتقا دهیم.

جهانیان گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی باعث می‌شود مردم و خانواده‌ها به‌سوی ورزش و تحرک توأم با شورونشاط حرکت کنند و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: ورزش به‌صورت خانوادگی یکی از مقوله‌های مهمی است که توجه به این امر باعث می‌شود خانواده‌ها سالم‌تر و شادتر باشند که همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز با همین هدف اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از سخت‌ترین برنامه‌های ورزشی که نیاز به زمانی بیش از دو هفته تلاش‌های شبانه‌روزی و درگیری‌های مدام اجرائی نیاز دارد برگزاری همایش پیاده‌روی است که از حساسیت بسیار زیادی هم برخوردار است.

رئیس هیئت ورزش همگانی نهاوند افزود: با پشتیبانی ریاست و کارکنان اداره ورزش و جوانان و همکاری‌های صمیمانه سایر هیئت‌های ورزشی و با توجه به تجربه‌های چندین ساله هیئت ورزش‌های همگانی و چارت بسیار قوی و نیروهای عاشق و توانمندی که دلسوزانه فعالیت می‌کنند انشا الله به‌خوبی بتوانیم میزبان خوبی برای همشهریان نهاوندی باشیم.

وی گفت: اخبار جدید، تاریخ برگزاری و جوایز در نظر گرفته‌شده در روزهای آتی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما