تازه های سایت

کد مطلب: 18696
9. ارديبهشت 1393 - 8:38
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان نهاوند را اعلام کرد.

DSC05040

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت هفته کارگر روسا و کارکنان ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، کارگران و کارفرمایان با امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

  امام جمعه شهر نهاوند ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: مسولان باید تلاش کنند که خدمت به جامعه کارگری داشته باشند و بایستی بیش از توان و وظایف خود در حمایت از تولید تلاش کنند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه در کشورهایی که اعتقاد به خداوند و آخرت ندارند در امر تولید جدی هستند و برای دنیا کار انجام می دهند ولی ما علاوه بر این دنیا تلاش برای تولید و کارگران را بایستی عبادت بدانیم و امید به آخرت داشته باشیم و در ارائه خدمت به تولید 2 برابر فعالیت و تلاش نمائیم و از هیچ گونه تلاشی جهت آبادانی کشور دریغ ننمائیم .    

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند نیزدر این مراسم افزود: نقش کارگران درعرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده که باید آن‌را مهم شمرد.

فرهاد جهانیان با بیان نقش و جایگاه ویژه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و هفته کارگر فرصتی برای تجلیل از نقش موثر و جهادگونه کارگران در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب، سازندگی و آبادانی کشور است.

وی گفت: امسال هفته کارگر با شکوه تر از سالهای گذشته جهت تقدیر و تشکر از قشر کارگری برگزار خواهد گردید .

جهانیان افزود: برای اولین بار در نهاوند مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران و استاد کاران نهاوند جهت تشکیل این انجمن در هفته کارگر برگزار خواهد شد .

وی همچنین در خصوص برنامه های هفته کارگر افزود: تعدادی از کارگران کارخانجات و کارفرمایان ، رئیس و کارکنان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای نهاوند با امام جمعه شهرنهاوند دیدار خواهند نمود .

وی برگزاری مراسمات در کارخانجات ، تجلیل از کارگران نمونه ، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگر و اهدای شاخه های گل به کارگران را از دیگر برنامه هفته کار و کارگر اعلام کرد.

دیدگاه شما