تازه های سایت

کد مطلب: 18474
30. فروردين 1393 - 9:34
پایگاه خبری گرو: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی نهاوند برگزار شد.

DSC02946

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم که در فرمانداری نهاوند برگزار شد، محمدابراهیم الهی‌تبار از استقبال چشمگیر مردم در انصراف از دریافت یارانه در مرحله دوم خبر داد و گفت: هر کجا و در هر زمانی که دولتمردان ما صادقانه با مردم مشکلات کشور را در میان گذاشتند با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو بوده‌اند.

وی به ضرورت انصراف از دریافت یارانه توسط افراد متمکن پرداخت و ابراز داشت:  این مهم به توسعه زیرساخت‌های کشور در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و همچنین تقویت تولید کمک می‌کند.

وی هدفمند سازی یارانه را بخشی از بندهای اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی تاکید بر هدفمندسازی یارانه هاست که نتیجه آن برایند عدالت اجتماعی است و دولت با یاری مردم در راه اطلاح نظام اقتصادی گام خواهد برداشت.

وی از حضور مردم به عنوان زیرساختهای اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید در صحنه حضور داشته باشند و اگر قرار است مردم حضور داشته باشند مدیران هم باید جهادی پای کار بیایند و برای تحقق شعار محوری سال تلاش نمایند .

معاون سیاسی استانداری همدان در ادامه سخنان خود پرداختن به مقوله فرهنگ را از اولویتهای کاری مدیران در سال جاری ذکر کرد و افزود: اگر ما بتوانیم هر حرکتی را که باعث تقویت باورها و اعتقادات دینی و هنجارهای اجتماعی شود انجام دهیم در زمینه ارتقاء فرهنگی کشور گام برداشته ایم .

وی افزود: در سطح استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ قدمهایی برداشته شده و اعلام گردیده که سازمانهایی که می توانند در این زمینه نقش داشته باشند برنامه های خود را ارائه دهند.

وی از جمله محورهای مقوله فرهنگ را بحث اخلاق محوری ذکر کرد و افزود: یکی از مباحث اساسی که ما در بحث فرهنگ می توانیم پیگیری نموده و به آن بپردازیم اخلاق محوری است که نیاز امروز جامعه ما می باشد .

DSC02947
در ادامه این مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیزدر سخنانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: خوشبختانه در حال حاضر فضای خوبی در شهرستان در زمینه روحیه جهادی در بین مدیران شهرستان وجود دارد که این وضعیت سرمایه خوبی برای کار و تلش بیشتر است .

وی گفت: نمونه ای از این مدیریت جهادی در نوروز امسال محقق شد به گونه ای که امسال با مشارکت مردمی و تلاش جمعی از مدیران برای نخستین بار به میهمانان نوروزی یک وعده غذای گرم رایگان داده شد.

وی افزود:مردم نهاوند نیز ثابت نموده اند که هر زمانی که از مدیران خلوص نیت و صداقت دیده اند با گام نهادن در عرصه ، پیشتر از دولت بوده و با حمایتهای خود از سیاستهای پیش رو ، نظام را برای رسیدن به اهداف توسعه مادی و معنوی یاری می سازند .

 در پایان این مراسم خدایار ظفری به عنوان معاون فرماندار نهاوند و سیدرضا سلامتی به عنوان بخشدار مرکزی نهاوند معرفی شد.

دیدگاه شما