تازه های سایت

کد مطلب: 18364
24. فروردين 1393 - 13:03
پایگاه خبری گرو: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۱۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در شهرستان نهاوند برگزارخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با هماهنگی های انجام شده با ائمه جماعات، هیئت امناء و فعالان فرهنگی و مذهبی در مجموعه شهرستان نهاوند ۱۵۰برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی ویژه گرامیداشت میلادحضرت زهرا (س) در شهرستان نهاوند برگزارخواهد شد.

وی درباره شخصیت معنوی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: زندگی و شخصیت حضرت زهرا الگوی کاملی برای زنان است و مبلغان اعزامی در مراسم های مختلف درهمین محور برای مخاطبان سخنرانی میکنند.

وی افزود: سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی دخت نبی مکرم اسلام در مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، برپایی ایستگاه فرهنگی، برگزاری همایش بزرگ جشن میلاد کوثر در مصلای نمازجمعه از مهمترین برنامه های ما خواهد بود.

گروسی گفت: برگزاری جشن در ۱۴ هیئت مذهبی خواهران و ۵۰ هیئت مذهبی برادران در مناطق مختلف شهرستان نهاوند در شب میلاد حضرت زهرا(س) از جمله فعالیت های شاخص در میلاد بزرگ بانوی اسلام است.

وی گفت: ۹۶مداح و ۶۰روحانی طرح هجرت، مستقر و خود استقرار در باره سیره تربیتی حضرت زهرا (س) در مساجد و هیئات مذهبی سخنرانی می‌کنند.

گروسی با قدردانی از شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و سپاه ناحیه نهاوند در راستای همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در مناسبت ها و مراسم های فرهنگی و مذهبی، نسبت به تعامل و مشارکت سایر دستگاه ها دربرگزاری اینگونه مراسم ها تأکید کرد.

دیدگاه شما