تازه های سایت

کد مطلب: 37555
27. ارديبهشت 1398 - 1:25
فرماندار نهاوند گفت: وضعیت ترافیک در سطح شهر نهاوند خصوصا ترافیک در مرکز شهر سنگین است و شهرداری برای ساماندهی این ترافیک انگیزه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند که عصر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت:  مردم نهاوند از وضعیت ترافیک سطح شهر خصوصا ترافیک بسیار سنگینی که در مرکز شهر ایجاد می‌شود بسیار گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری نهاوند به ساماندهی ترافیک سطح شهر اهمیت نمی‌دهد و یا به این موضوع مهم به عنوان اولویت نگاه نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود که طرح ساماندهی ترافیک در پیچ‌و خم  کار اداری باقی بماند.

ناصری افزود: برای ساماندهی ترافیک در شهر نهاوند باید کمیته‌ای تشکیل شود و اگر شهرداری و شورای شهر طرحی در این زمینه در شورای ترافیک شهرستان مطرح می‌کنند باید تا اجرا شدنش پای کار باشند.

وی عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان سطح شهر نیز از مطالبات مهم مردم نهاوند است و مردم در این زمینه نیز از شهرداری گله‌مند هستند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان از اسفند ماه سال گذشته در شورای ترافیک در دستور کار قرار گرفت ولی شهرداری و یا عوامل نیروی انتظامی این طرح را پیگیری نکردند و به جایی نرساندند.

ناصری تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری به هر شکلی که ممکن است و قابلیت اجرایی دارد طرحی برای ساماندهی ترافیک و دستفروشان ارائه دهند و شورای ترافیک شهرستان نیز برای اجرای طرح‌های مورد نظر پای کار خواهند بود.

وی گفت: من نمی‌توانم بپذیرم که کاری را وظیفه شهرداری است و شهرداری باید آن را اجرا کند از زیر آن شانه خالی کند و به دستگاه دیگری محول شود.شهرداری باید بحث ساماندهی ترافیک و ساماندهی دستفرشان را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: برای ساماندهی این دو‌ موضوع مهم باید دستگاه‌های متولی باید پای کار و در خط اول باشند و ما و سایر اعضای شورای ترافیک از آن‌ها پشتیبانی و به آن‌ها کمک می‌کنیم.

ناصری افزود: متاسفانه در سطح شهر خصوصا در مرکز شهر که عمده فعالیت‌ها در این قسمت صورت می‌گیرد ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که باید طرحی برای روان‌سازی ترافیک و باز شدن گره ترافیکی شهر نهاوند توسط شهرداری و شورای شهر ارائه شود.

وی  بیان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر نیز باید قبل از نوروز انجام می‌شد که متاسفانه عده‌ای این طرح را از دستور کار خارج کردند. ساماندهی ترافیک و دستفروشان سطح شهر از مطالبات مردم نهاوند است و اگر این دو موضوع ساماندهی نشود من از استاندار کمک خواهم گرفت.

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهاوند تعطیل است

ناصری گفت: متاسفانه راهداری در شهرستان خوب عمل نکرده است و تقاطع‌ها در شهرستان مشخص است و جاده‌های شهرستان خط‌کشی و وضعیت خوبی ندارند.

وی اظهار داشت: پلیس‌راه از عملکرد راهداری و وضعیت جاده‌های شهرستان گله‌مند است و اگر این مشکلات حل نشوند به تهدید تبدیل می‌شوند.

ناصری تصریح کرد: این‌طور که در شهرستان گزارش می‌دهند ظاهرا راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای تعطیل است زیرا برخی مصوبات داشته‌ایم در استان که چهار ماه می‌گذرد اما هنوز خبری از اجرا نیست و راهداری باید پاسخگو باشد.

وی افزود: زیرگذر کفراش که رها شده است و ️گاماسیاب نیز که نقطه حادثه خیز است و فوتی هم داشته ولی کسی اقدام پیشگیرانه نمی‌کند.
فرماندار نهاوند تصریح کرد: تقاطع زرامین و گیان روز بدون حادثه ندارد و در استان به من قول همکاری برای این تقاطع داد‌ه‌اند که سه ماه گذشته و کاری نشده است./تسنیم

انتهای پیام/ ت

دیدگاه شما