تازه های سایت

کد مطلب: 18184
16. فروردين 1393 - 10:12
آنالیزور باشگاه استقلال گفت:ما اگر بخواهیم قهرمان شویم که می‌خواهیم باید فولاد را ببریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس شاهرخ بیانی در خصوص شرایط استقلال پس از برد مقابل الجزیره امارات گفت: این برد از نظر روحی کمک بزرگی به ما کرد و بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند. الجزیره تیم خوبی بود اما هم ما خوب بازی کردیم و هم شانس با ما یار بود چراکه در بازی با الجزیره روز رحمتی بود و توپ‌های خوبی گرفتیم. این برد برای بازی با فولاد به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد ضعف بازیکنان استقلال در حفظ توپ در بازی با الجزیره تاکید کرد:  این انتقاد را قبول دارم اما این را در نظر بگیرید که ما تغییراتی در ترکیبمان داشتیم به طوری که ساموئل در دفاع بازی می‌کرد و هاشم بیگ‌زاده دفاع راست شده بود و به خاطر این تحولات زمان می‌برد تا تیم شکل بگیرد البته این را هم در نظر داشته باشید که چند بازیکن خوب ما از ما جدا شدند و بازیکنان آسیب‌دیده هم داشته و داریم. من باید بگویم که بازیکنان استقلال غیرتمند هستند که با این شرایط بازی می‌کنند و بی‌غیرت نیستند.

آنالیزور باشگاه استقلال در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان که فردا برگزار می‌شود هم اظهار داشت: ما اگر بخواهیم قهرمان شویم که می‌خواهیم باید فولاد را ببریم چراکه امسال سال سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و نمی‌خواهیم که خستگی در تن بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باقی بماند.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوب، یکدست و دونده‌ای است. برد مقابل الجزیره هم ما را از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داده است و بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند. همه می‌گفتند ما مقابل الجزیره کار سختی داریم اما این تیم را بردیم. بازیکنان باید باهوش باشند و از لحظه‌ها استفاده کنند چراکه فوتبال سخت نیست و این ما هستیم که آن را سخت می‌کنیم.

بیانی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید با برد مقابل فولاد به پرسپولیس کمک بزرگی می‌کنید گفت: ما به هیچ تیمی فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم دو بازی آینده‌مان را ببریم تا پایان آبرومندی داشته باشیم. این بازی برای ما فینال است و فقط برای خودمان بازی می‌کنیم البته جا دارد که از دکتر نوروزی هم تشکر کنم که مصدومان ما را به موقع برای بازی‌ها می‌رساند و در پایان صحبت‌هایم امیدوارم که کی‌روش رحمتی را به تیم ملی دعوت کند چراکه در امارات خود او از نزدیک دید که رحمتی چقدر گلر کامل و بی‌نقصی است و دعوت او به تیم ملی برای تیم ملی و کی‌روش خوب است.

دیدگاه شما