تازه های سایت

کد مطلب: 37156
7. فروردين 1398 - 8:38
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: به دلیل تخریب بخشی از پل، مسیر روستایی نهاوند-دهبوره راه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آیت صالحی در خصوص اقدامات انجام‌شده پس از بارش باران در بخش مرکزی نهاوند، گفت: با توجه به رویکرد ستاد بحران شهرستان به ریاست فرماندار نهاوند طی ۴۸ ساعت گذشته اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش خسارات به روستاهای بخش مرکزی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح روستاهای این بخش وجود ندارد، گفت: طی بازدیدی که امروز از روستاهای تازناب تپه و وسطی انجام شد متأسفانه با توجه به قدیمی بودن منازل و اماکن نگهداری دام آن‌ها شاهد تخریب‌های جزئی بودیم که در این راستا هشدارهای لازم جهت تخلیه آن‌ها داده‌شده است.

بخشدار مرکزی نهاوند با اشاره به اینکه دو منزل مسکونی که احتمال ریزش دیواره‌ها و سقف آن‌ها احتمال داده‌شده است، گفت: متأسفانه علی‌رغم هشدارهای داده‌شده ساکنین این دو باب منزل روستایی از منزل خود خارج نشدند اما طی رایزنی‌هایی که با دهیار و شورای این روستا صورت گرفت مقرر شد تا نسبت به راضی نمودن آن‌ها جهت تخلیه اقدام کنند.

وی در خصوص وضعیت محورهای روستایی نهاوند گفت: در حال حاضر به‌جز محور روستایی نهاوند دهبوره هیچ‌یک از محورهای روستایی بخش مرکزی نهاوند مسدود نیست.

صالحی بابیان اینکه محور روستایی دهبوره به جهت پیشگیری از خطرات احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام‌شده و مسیر جایگزین روستایی دهبوره-زرامین برای اهالی این روستا در نظر گرفته‌شده و دهیاران و مسئولین محلی با کمک اداره راهداری در حال هموارسازی این مسیر دسترسی هستند، اظهار کرد: طی جلسه دقایق پیش که با حضور مسئولین میراث فرهنگی، اداره راهداری و هلال‌احمر در بخشداری برگزار شد مقرر شده تا طی روزهای آتی نسبت به ترمیم و رفع خطر این پل اقدام شود.

دیدگاه شما