تازه های سایت

کد مطلب: 17954
26. اسفند 1392 - 14:21
پایگاه خبری گرو: رئیس حمل و نقل و پایانه های مسافربری شهرستان نهاوند گفت: 33 دستگاه انواع وسیله نقلیه برون شهری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی شهرستان نهاوند آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری شامگاه یک شنبه در جمع مدیران شرکت های تعاونی مسافربری شهرستان نهاوند در اداره حمل و نقل پایانه های نهاوند با بیان اینکه بسترهای لازم برای افزایش تعداد سفر در ایام نوروز 93 فراهم شده است، افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نهاوند مجهزتر و فعال تر از سال های قبل آماده جابجایی مسافران نوروزی است.

صفدری گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط های ویژه نوروز از 11 اسفند ماه سال جاری و فروش حضوری بلیط های نوروزی از 18 اسفند شروع شده است.

وی افزود: تمام سرویس های دربستی ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری نهاوند برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی لغو شده و با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند نیز آمادگی کامل برای اجرای آن دارد و تمهیدات لازم به منظور تامین آرامش مسافران، توقف اتوبوس ها بین راه و تهیه بلیت اندیشیده شده است.

رئیس حمل و نقل و پایانه های مسافربری شهرستان نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند هیچگونه مشکلی برای جابه جایی مسافران نوروزی ندارد و 19 دستگاه اتوبوس وی آی پی و 14 دستگاه اتوبوس ویژه درجه یک آماده جابه جایی مسافران نوروزی نهاوند است.

وحید صفدری بیان داشت: همزمان با ایام نوروز 93 نرخ بلیت حمل و نقل ناوگان برون شهری 20 درصد افزایش می یابد اما این افزایش پس از اتمام طرح نوروزی به نرخ سابق باز می شود و افزايش كرايه ها در تعطيلات نوروزي به اين دليل اعمال مي شود كه در اين ايام غالبا بازگشت یک سر خالی اتوبوس ها و خودروهای مسافربري وجود دارد.

صفدری گفت: طبق هماهنگي هاي انجام شده با پلیس راه شهرستان نهاوند، در ایام اجرای طرح نوروزی گشت هاي نامحسوس مشترك در سطح محورهاي شهرستان مستقر شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد مي كنند./مهر

دیدگاه شما