تازه های سایت

کد مطلب: 17901
24. اسفند 1392 - 11:37
پایگاه خبری گرو: سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبیین نقش ارزنده بانوان در تحقق یک جامعه متعالی است.

,ایام فاطمیه ,سایت عکس ,عکس های مذهبی ,عکس ایام فاطمیه ,عکس روز - ایام فاطمیه ,عکس مذهبی ,عکس های شهادت حضرت فاطمه (س) ,عکس های غمگین ,عکس های ویژه ایام فاطمیه ,والپیپر ایام فاطمیه ,گالری عکس های مذهبی ,u;s hdhl thxldi ,عکس ایام فاطمیه 92 ,عکس فاطمیه بهمن 92 ,Images and new poster for mourning Fatemiyyeh ,عکس شهادت حضرت فاطمه ,عکس فاطمیه 92 ,عکس فاطمیه 93چ ,عکس پوستر فاطمیه ,پوستر فاطمیه 2014

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت وگو با خبرنگار ما با برشمردن برنامه های فرهنگی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی در دهه اول و دم فاطمیه اظهارداشت: ۷۵مبلغ مذهبی در شبکه تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی  دارای پرونده هستند و در ایام فاطمیه اول ودوم وسایر مناسبت های ملی و مذهبی با هدف آشنایی نسل جوان وپاسخ به شبهات عقیدتی در خصوص زندگی ائمه با این اداره همکاری می‌کنند.
وی بیان کرد:ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبیین نقش ارزنده بانوان در تحقق یک جامعه متعالی است و باید از تمامی ظرفیت ها برای رشد و تعالی جامعه استفاده کرد و حضور پر شور در مراسم سوگواری آن بانوی بزرگوار نشان از ولایت مداری مردم نهاونداست.

گروسی گفت: حضور ۱۵ روحانی طرح هجرت، ۸ روحانی مستقر و ۵۲ مبلغ بومی در سطح شهرستان درمناسبت های تبلیغی، این آمار تا ۲۵۰ مبلغ افزایش پیدا می‌کند.
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی دهه اول و دوم فاطمیه در شهرستان نهاوند شامل برپائی نمایشگاه حجاب و عفاف، گفتمان های سبک زندگی فاطمی در مساجد، تجلیل از بانوان فرهیخته وانجام سخنرانی ائمه جماعات و روحانیون شبکه تبلیغ در جمع آحاد مردم در مساجد از جمله دیگر برنامه های فرهنگی در دهه فاطمیه است.
وی اقامه نماز، تفسیر قرآن، مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دینی و ذکر معارف فرهنگ ناب اسلامی را از مهمترین وظایف روحانیان اعزامی به مناطق مختلف این شهرستان عنوان کرد و گفت: سرکشی از روحانیان اعزامی، بررسی مشکلات آنها و بیان برخی مسائل مرتبط را از مهمترین برنامه هایی است که پس از اعزام مبلغ به مناطق انجام می‌شود.
دبیر ستاد ساماندهی شونات فرهنگی نهاوند ابراز کرد: موضوع فاطمه شناسی وسیره عملی وتربیتی این بزرگ بانوی اسلام باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد که بهترین الگو برای زنان به لحاظ اخلاق اجتماعی، عبادی، پاکدامنی، عفاف و حجاب حضرت فاطمه (س) است.
وی اظهارکرد: حضرت زهرا (س) پیوند دهنده نبوت و امامت در تاریخ اسلام است زیرا ایشان از طرفی فرزند پیامبر گرامی اسلام و از طرفی نیز همسر امام علی (ع) بودند و از همین رو نیز مادر ولایت در جامعه اسلامی لقب گرفته اند.
گروسی بیان کرد: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبیین نقش ارزنده بانوان در تحقق یک جامعه متعالی است و باید از تمامی ظرفیت ها برای رشد و تعالی جامعه استفاده کرد و حضور پر شور در مراسم سوگواری آن بانوی بزرگوار نشان از ولایت مداری مردم است.

دیدگاه شما