تازه های سایت

کد مطلب: 17697
17. اسفند 1392 - 8:28
پایگاه خبری گرو: 190 دانشجوی نهاوند عازم مناطق جنوب شدند.

DSC02340

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن امیدی فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: این اردوی چهار روزه به منظور بازدید دانشجویان از محورهای عملیاتی جنوب شامل منطقه طلائیه، فکه ، اروند کنار و شلمچه و آشنایی آنان با ایثارگریهای رزمندگان اسلام برگزار شده است.

 وی گفت:این 190 نفر از دانشجویان همه دانشگاههای نهاوند هستند که در قالب پنج دستگاه اتوبوس از محل سپاه پاسداران ناحیه نهاوند عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب میشوند.

DSC02346

  امیدی گفت: امروز جامعه اسلامی برای خنثی سازی توطئه دشمنان بیش از هر دوران دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است که بهترین الگو در این زمینه رزمندگان اسلام و شهدا و بازدید از مناطق جنگی می باشد.

وی در خصوص اعزام دیگراقشار به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال جدید گفت: برنامه بازدید از مناطق عملیاتی در ایام تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت که بر این اساس ، هشتم فروردین ماه سال آینده کاروان راهیان نور ویژه پایگاههای محلات خواهد بود که در حال حاضر کار ثبت نام از داوطلبان در دست اقدام می باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان می توانند نقش اثر گذاری را در فرهنگ سازی داشته باشند لذا برگزاری این برنامه می تواند در انتقال فرهنگ شهادت به جامعه تاثیر زیادی داشته باشد.

دیدگاه شما