تازه های سایت

کد مطلب: 17592
11. اسفند 1392 - 8:31
183562
امام جمعه نهاوند گفت: اصلاح‌طلبان افراطی تجربه پاسخ محکم مردم را چشیده‌اند و البته امروز هم با خودزنی‌ می‌خواهند به هر قیمتی جامعه را به آشوب بکشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در ارتباط با اظهارات اخیر سعید رضوی‌فقیه در جمع اصلاح طلبان همدان اظهار کرد: این افراد با چنین اظهاراتی هم‌چون گذشته به دنبال مطرح کردن خود هستند.

وی افزود: افراطیون با مطرح کردن خود به دنبال برهم زدن آرامش جامعه و خودزنی هستند و بر این اساس به هر قیمتی به این گونه سخن پراکنی‌ها دست می‎زنند.

امام جمعه نهاوند گفت: اصلاح طلبان افراطی تجربه پاسخ محکم مردم را چشیده‌اند و البته امروز هم با این خودزنی‌ها می‌خواهند به هر قیمتی جامعه را به آشوب بکشند.

وی با بیان اینکه در این راستا امید همه جامعه باید به خدا و ولایت به عنوان عامل وحدت باشند، یادآور شد: این پیشگویی‌ها، پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های فتنه‌گران از ابتدای انقلاب بوده به طوری که در دوران امام خمینی(ره) نیز امید داشتند تا پس از امام(ره) همه چیز نظام از بین برود.

مغیثی با یادآوری دوران زندگی پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: در صدر اسلام نیز دشمنان خدا بر آن بودند اگر پیامبر خدا رحلت کند، اسلام از بین می‌رود، در حالی که این تخیلات همه پوچ و بی‌اساس بود و این افراد تنها دلشان را به وعده‌های شیطانی خوش کردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم به رشد و بلوغ سیاسی رسیده‌اند، افزود: این حرف‌ها و اظهارات نمی‌تواند مردم هوشیار و بصیر را تحت تأثیر قرار دهد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ولایتمداران پاسخ این افراد را باید با متانت و حفظ حریم‌ها بدهند، اضافه کرد: با توجه به اینکه رهبری عامل وحدت است باید پاسخ کوبنده‌ای به این افراد داد اما حرکت تندی که خواسته دشمنان است، در این شرایط مطرح نیست.

وی با تأکید بر اینکه ما از ولایت در این زمینه نباید جلو افتاده یا عقب بمانیم، بیان داشت: آنچه در چنین شرایطی مهم است اینکه امروز همه نگاه‌ها به سرانگشت تدبیر رهبری باشد تا آرامش و وحدت جامعه که بسیار مورد تأکید ایشان است، لطمه نخورد.

مغیثی اذعان کرد: اصلاح‌طلبان افراطی بر خلاف توصیه‌های رهبری به دنبال ایجاد تنش در جامعه هستند تا وحدت جامعه را برهم زده و مانع اقدامات دولت شوند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا باید از برگزاری این نشست‌ها و برنامه‌های هدفدار جلوگیری کند، افزود: دستگاه قضا باید با این برنامه‌ها برخورد کند چرا که این اظهارات موجی ایجاد می‌کند تا خواسته دشمن را تحقق ببخشد./فارس

دیدگاه شما