تازه های سایت

کد مطلب: 17362
29. بهمن 1392 - 10:16
پایگاه خبری گرو: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت:بسیج الگویی برای تمام مستضعفین جهان و ملت‌های مسلمان عالم است.

5w3da30hبه گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام حسین گروسی  در نشست فرماندهان بسیج محلات و مساجد شهرستان نهاوند با بیان اینکه بسیج مظهر عشق است، اظهار کرد: تلألو درخشش بسیج، حقیقتاً موجی از درخشش بیداری اسلامی را در سراسر جهان منور ساخته است.

وی افزود: بسیج الگویی برای تمام مستضعفین جهان و ملت‌های مسلمان عالم است.
گروسی اضافه کرد: بسیج در حماسه دفاع مقدس افتخارات فراوانی به دست آورد و در حال و آینده نیز اگر کشور نیاز نظامی پیدا کند در خط مقدم حاضر می‌شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه مقابله با ظلم تمام محتوای بسیج نیست، گفت:برخورداری از خصوصیت مردمی بودن در عرصه‌های مختلف کشور جزو جدانشدنی این شجره طیبه است.
عضو کمیته ایثارگران نهاوند خاطرنشان کرد: ما بر این باور هستیم که تقویم ایمان و حماسه و ایثار بسیجی هرگز کهنه نمی‌شود و تعطیلی ندارد.
وی بیان داشت: پاسداران و بسیجیان تحلیلگر آموزه‌های دفاع مقدس و در علومی چون مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی الگوی جامعه هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظارات مردم نیز از بسیجیان زیاد است پس باید در انجام این تکلیف همه با هم همت گمارده و کشور را از آسیب‌های آخراالزمانی محفوظ نگه داریم.

دیدگاه شما