تازه های سایت

کد مطلب: 17032
16. بهمن 1392 - 14:42
پایگاه خبری گرو : همزمان با ایام دهه فجر از طرحهای گاوداری صنعتی،کانال آبرسانی روستایی،پست های برق زمینی و مسکن های روستایی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی فرماندار نهاوند در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: مسئولان کشور باید خود را با اهداف و آرمان های امام راحل همراه کرده و برای خدمت به خلق خدا و اسلام گام های موثری نسبت به گذشته بردارند.

DSC01844

وی گفت: دهه فجر بزرگداشت اوج کرامت و عزت جامعه و انسان بر مبنای آموزه های حیات بخش اسلام ناب است.

مجتبی مولوی به دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: کینه توزی دشمنان نظام اسلامی ناشی از پیشرفت های باورنکردنی ملت ایران در عرصه های مختلف بویژه عرصه علم و فناوری های نوین است.

مولوی ادامه داد: حضور پرشور مردم در آیین های دهه فجر به عنوان میثاق مردم انقلابی با آرمان های نظام، راه امام و شهدا است که مهمترین سرمایه انقلاب پشتوانه مردمی آن است.

>>> افتتاح چندین پروژه جهاد کشاورزی

اولین پروژه ای که امروز به دست مسئولان افتتاح شد بهره برداری از پروژه گاوداری صنعتی 100 راسی در روستای بیان بود

DSC01850

احد ظفری مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: پروژه گاوداری روستای بیان با اعتباری بالغ بر 580 میلیون تومان و با اشتغالزایی سه نفر افتتاح می شود و اعتبارات آن از کارگروه توسعه کشاورزی تامین شده است .

ظفری گفت: این گاوداری سالانه بیش از 25 تن گوشت تولید می کند و با افتتاح چند واحد گاوداری در دهه فجر امسال 50 تن به ظرفیت تولید گوشت شهرستان نهاوند افزوده می شود.

بهره برداری از قسمتی از کانال فرعی نهر شعبان به طول 31 کیلومتر دیگر پروژه ای بود که امروز در نهاوند افتتاح شد.

DSC01858

ظفری با بیان اینکه عملیات تکمیل نهر شعبان در سه مرحله در حال انجام است گفت: اعتبار این طرح یک میلیارد و 650 میلیون تومان است که 18 کیلومتر آن در سال جاری تکمیل می شود و مورد استفاده کشاورزان روستاهای شعبان، کوهانی و جهان آباد قرار می گیرد.

>>> افتتاح همزمان 25 دستگاه پست برق زمینی

DSC01861

ذبیح الله فاضلی رئیس اداره برق نهاوند در مراسم افتتاح همزمان 25 دستگاه پست برق زمینی در نهاوند گفت: این 25 دستگاه با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای خدمت رسانی به مردم نهاوند افتتاح می شود .

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات این اداره طرح تکمیل و اصلاح سیم کشی سقف بازار های نهاوند است که اعتبار این طرح ها بالغ بر 610 میلیون تومان بوده است.

>>> بهره برداری از فاطمیه روستای سعد وقاص

DSC01873

علی کاویانی رئیس کمیته امداد نهاوند در مراسم بهره برداری از فاطمیه روستای سعد وقاص گفت:این فاطمیه با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان و در مساحت 500 متر مربع به بهره برداری می رسد .

وی گفت: اعتبار این طرح از محل درآمد های زکات و کمک خیرین روستا تامین شده است .

>>> 14 هزارمین واحد مسکن روستایی در نهاوند افتتاح شد

DSC01879

داود سوری مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: این مسکن روستایی که امروز در روستای سعد وقاص به بهره برداری میرسد 14 هزارمین واحد مسکن روستایی است که پروانه پایان کار گرفته است.

وی گفت: در سال جاری  378 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 725 میلیون تومان مقاوم سازی شده است و به صورت همزمان افتتاح می شوند.

 

دیدگاه شما