تازه های سایت

کد مطلب: 16755
8. بهمن 1392 - 8:54

بیش از 37 رویداد ورزشی ویژه ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری گرو، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت:برای آشنایی بیشتر جوانان با انقلاب اسلامی و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 37 رویداد و برنامه فرهنگی ورزشی ویژه ایام دهه فجر در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

سعید کولیوند استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ورزشی و نخبگان ورزشی را از عوامل پیشرفت و موفقیت در جامعه ورزشی برشمرد و همچنین افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت و موقعیت برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به نسل جوان جامعه است.

وی افزود: امسال متناسب با نیاز جوانان در دو حوزه ورزش و جوانان ویژه برنامه های مناسبی همزمان با ايام دهه مبارك فجر در سطح شهرستان نهاوند برگزار می شود.

کولیوند با اشاره به برنامه های اجرایی در دهه فجر ادامه داد: عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای جشنواره بازی های بومی و محلی، برگزاری مسابقات چهار جانبه (فوتسال، فوتبال، تیراندازی، طناب کشی، والیبال، تنیس روی میز) برگزاری مسابقه دو میدانی ویژه نونهالان و نوجوانان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران راهپیمایی 22 بهمن و حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه مهمترین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در دهه فجر خواهد بود

دیدگاه شما