تازه های سایت

کد مطلب: 16481
28. دى 1392 - 10:29
پایگاه خبری گرو : فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 740 عدد تجهیزات ماهواره ای در شهرستان نهاوند خبر داد

yerf5gbw102yo0d7n11

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ حاجی محمد مهدیان نسب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه کارگاه تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره شناسایی و منهدم شده است و  همچنین 35 هزار قطعه تجهیزات ماهواره ای نیز در این مدت زمان کشف شده است.

رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهاوند در 24 ساعت گذشته 740 عدد تجهیزات ماهواره ای کشف کردند.

وی همچنین از کشف یک کارگاه تولید تجهیزات ماهواره در همدان خبر داد و گفت: متهمان در این کارگاه به برش و پرس منحنی و ساخت تجهیزات و لوازم ماهواره ای و رنگ آمیزی آنها به صورت انبوه در همان محل اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد : هفت هزار و 100 دیش ماهواره به همراه تجهیزات جانبی آنها در این عملیات کشف و ضبط شد و ماموران انتظامی سه متهم را نیز دستگیر کردند.

وی اضافه کرد : به منظور آگاه سازی شهروندان از تبعات منفی شبکه های ماهواره ای پنج هزار عدد بروشور در بین خانواده ها توزیع شده و 261 هزار نفر از مردم این استان نیز با 16 مولفه از جمله تاثیرات منفی تجهیزات ماهواره ای آشنا شدند.

وی اظهار داشت : بر اساس بررسی های صورت گرفته یک درصد از شهروندان به صورت آشکار و 28 درصد از مردم نیز به صورت پنهان از تجهیزات ماهواره ای استفاده می کنند.

دیدگاه شما