تازه های سایت

کد مطلب: 16472
28. دى 1392 - 9:45
پایگاه خبری گرو : بارش برف در استان همدان که از بامداد امروز شنبه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد به تعطیلی برخی مدارس همدان در روز جاری منجر شد.

G

به گزارش پایگاه خبری گرو ، بنا بر اعلام سازمان آموزش و پرورش استان همدان، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و دو شهر همدان به دلیل بارش سنگین برف و جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان روز شنبه تعطیل می باشد.

همچنین مراکز پیش دبستانی ، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه ( راهنمایی ) در شهرستانهای ملایر ، نهاوند و تویسرکان ، قلقلرود ، خزل ، سامن و جوکار در نوبت صبح شنبه تعطیل است.

براساس اعلام اداره هواشناسی استان همدان بارش برف زمستانی که از بامداد شنبه آغاز شده همچنان ادامه دارد و نقاط مختلف استان همدان بخصوص مناطق جنوبی را سفید پوش کرده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف برف تا بعدازظهر شنبه در نقاط مختلف استان همدان ادامه دارد.

نادر پیرتاج افزود: یک موج ضعیف جوی هوای این استان را از روز شنبه تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش برف و وزش باد در استان همدان شده است .

وی اظهار داشت: حداقل دمای همدان در 24 ساعت گذشته پنج درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است وگرمترین نقطه استان نیز پنج درجه بالای صفر گزارش شده است .

وی گفت از بعد اط ظهر امروز شنبه هوای همدان تثبیت می شود و تا تا چند روز آینده دمای هوای همدان تغییرات محسوسی نخواهد داشت .

دیدگاه شما