تازه های سایت

کد مطلب: 16456
26. دى 1392 - 9:46
فرمانده سابق سپاه نهاوند گفت : درحال حاضر اصلی ترین راهبرد دشمن برای مقابله با اسلام ناب ایجاد تفرقه بین مسلمانان است .

 indexبه گزارش پایگاه خبری گرو ، مرتضی خراسانی گفت : یکی از تعالیم اصلی وحیات بخش اسلام  موضوع وحدت بین مسلمانان است و در مقابل نیز یکی ازراهبردهای اصلی دشمنان مسلمانان موضوع تفرقه و تشدد بین مذاهب مختلف اسلام است.

وی گفت : دشمنان اسلام  با ایجاد فرقه های نوظهور و جعلی و بدون پایه مانند وهابیت می خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازد .

خراسانی گفت : بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایشان به عنوان یکی از پایه گذاران عرصه وحدت شناخته شد و تلاش فراوانی  برای وحدت بین مسلمانان داشتند و در این زمینه نیز رهنمودهای گران بهایی داشتند و با نگاه نافذ خود هفته وحدت را پایه گزاری کردند و خود این موضوع منشا اثرات بسیار خوبی در ایجاد وحدت بین مردم ایران و مسلمانان جهان شد .

وی افزود : همه جنایت هایی که در دنیا و منطقه می بینیم و باعث قتل عام مسلمانان چه ازاهل تسنن و چه از اهل تشیع همه به وسیله ی استفاده دشمن از این راهبرد است .

وی بابیان اینکه دشمنان از یکپارچه بودن جهان اسلام هراس دارند گفت : آنها از وحدت مسلمانان می ترسند چون وقتی که وحدت به معنی کامل شکل بگیرد دیگر جایی برای عرض اندام امثال رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود نخواهد داشت .

وی در پایان گفت : امیدواریم که مسلمانان به ندای وحدت بخش انقلاب اسلامی و امام خمینی و بعد از ایشان  به رهنمودهای رهبر انقلاب دلسوزانه گوش دهند چون هرچه به سمت وحدت پیش برویم  پیروزی نهایی مسلمانان نزدیک تر خواهد شد .

دیدگاه شما