تازه های سایت

کد مطلب: 16071
18. دى 1392 - 8:44
546385_6U6ipxrF
پایگاه خبری گرو ، در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و سایر مسئولان شهرستانی و بخش زرین دشت در امامزاده فضل بن موسی(ع) شهر برزول نهاوند برگزار شد از ضریح و گنبد جدید این امامزاده رونمایی شد.

در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت: عملیات اجرایی باسازی بقعه متبرکه امامزاده فضل(ع) شهر برزول از سال 1388 با تخریب کامل ساختمان  قدیمی و فرسوده این امامزاده آغاز شده است.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی گفت: اجرای عملیات باسازی و ساخت ساختمان جدید این امامزاده تا کنون 260 میلیون تومان هزینه به همراه داشته است که با کمک های مالی خیرین و واقفین شهر برزول و اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند تأمین شده است.

حجت الاسلام عزیزی افزود: برای ساخت ضریح جدید امامزاده فضل(ع) شهر برزول 72 میلیون تومان هزینه شده است که توسط خیر و واقف برزولی حاج اکبر جهانیان پرداخت شده است وبرای  ساخت گنبد جدید این امامزاده هم 22 میلیون تومان  از محل کمک های مردمی و اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند هزینه شده است.

وی ادامه داد: در کناره این امامزاده یک مجموعه سرویس بهداشتی شش چشمه ای با مساحت 43 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 24 میلیون تومان، سردخانه سه طبقه ای با اعتبار هشت میلیون تومان و ساخت درب ورودی امامزاده با هزینه هشت میلیون تومان انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند عنوان کرد: برای تآمین فرش مورد نیاز این امامزاده و نصب دوربین مدار بسته  چهار میلیون تومان هزینه شده است و در کل پیشرفت عملیات  باسازی این امامزاده 80 درصد است که برای اتمام کاربه  کمک خیرین و مردم مومن نیاز است.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی بیان داشت: برای انجام عملیات آئینه کاری داخل حرم مطهر فضل بن سهل(ع) 100 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است  که در اختیار هئیت امنا  امامزاده قرار گرفته است.

وی گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان نیازگاه دردمندان و پناهگاهی برای درماندگان و شفا بخش حاجت مندان است و مردم و مومنان از این اماکن مقدس و مطهر بعنوان خلوت گاهی برای آرامش روحی خود استفاده می کنند

دیدگاه شما