تازه های سایت

کد مطلب: 15866
13. دى 1392 - 18:05
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت : دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا جوانان ایران را نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی بی تفاوت نشان دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته  شهرستان نهاوند گفت : دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار در حال حاضر با بیش از سه هزار شبکه ماهواره ای، سایت های مستهجن اینترنتی، مواد مخدر و گسترش مفاسد اجتماعی فرهنگ دینی و مذهبی و هویت و اصالت ملت ایران را هدف قرار گرفته است تا شاید بتواند از این راه نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار مشکل کند.

وی گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی با مدیریت و نگاه نافذ خود در سالهای گذشته ضمن هشدار و آگاهی از این خطر بزرگ و گوشزد به مردم و مسئولان از تمام دستگاه های اجرای، فرهنگی، آموزشی و مذهبی خواست تا برای مبارزه با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور تدابیر و برنامه های مهمی را طراحی و اجرا کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: تکفیری‌های، وهابیت و سلفی گری و القاعده که نام اسلام بر روی خود دارند و تاکنون حتی یک گلوله به سمت اسرائیل شلیک نکرده اند هر روز در کشورهای مسلمان مانند عراق، سوریه، مصر، بحرین و اردن و غیره جنایت می‌کنند در لبنان، عملیات تروریستی انجام می‌دهند اما کسی معترض آنها نیست چون مشخص است سر نخ تمام اینها آمریکا است، آمریکا جهان اسلام را ناامن می‌خواهد و عامل اجرای توطئه‌های آمریکا، عربستان سعودی است چراکه به صراحت خود آنها  گفتند که در جنایات لبنان و عراق حضور دارند.

وی بیان داشت: در سالهای گذشته آمریکا بارها چهره نفاق و تزویر خود را به جهانیان نشان داده است که آخرین مورد آن مربوط به مذاکرات  و توافقات به عمل آمده در مذاکرات ژنو است که بعد از آن با جوسازی و دروغ و شایعه پراکنی نشان داد این کشور حاضر نیست دست از جنگ ستیزی، جنایت و منفعت طلبی خویش بردارد.

وی افزود : با مواضع غلط و شیطانی آمریکا بعد از مذاکرات ژنو ملت ایران یکبار دیگر فهمیدند آمریکا قابل اعتماد و اطمینان نیست به همین خاطر از مسئولان و دولت مرادن نظام خواستند با عزت و شجاعت و پایداری مقابله یاوه گویی و زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: در حالیکه آمریکا فکر می کند ایران از روی ناتوانی و ضعف و استهسال تن به مذاکره داده است اما مصوبه بیش از 200 تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر ملزم کردن دولت بر غنی سازی60  درصدی جواب محکمی بود بر خیال بافی آمریکا و دیگر هم پیمانانش در مورد ایران اسلامی

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: شما چه بخواهید و چه نخواهید، ایران امروز یک قدرت بزرگ در جهان اسلام است و حضور ایران در هر مجمعی که حضور یابد، حضور منطق و استدلال است و دنیای استکبار اینها را نمی‌خواهد.

امام جمعه شهر نهاوند در ادامه  با توجه به عدم موافقت آمریکا و چند کشور دیگر با حضور ایران در کنفرانس ژنو دو، گفت:  الحمدالله ایران اسلامی هیچ نیازی به این مسئله ندارد اما بدانید بدون حضور ایران کنفرانس ژنو دو شکست خورده است و راه به جایی نمی‌برد.

دیدگاه شما