تازه های سایت

کد مطلب: 15821
9. دى 1392 - 9:03
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: حماسه بزرگ ۹دی بیعت عاشورایی نسل سومی‌ها با آرمان‌های امام و انقلاب بود.

5w3da30h

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام گروسی با گرامیداشت حماسه بزرگ ۹دی درسال ۸۸ اظهار داشت:۹ دی سالروز حماسه‌ای بزرگ در انقلاب اسلامی است که مردم ایران زمین، با بصیرت و بیداری اسلامی خود نشان دادند که این حضور عمومی گسترده و با شکوه نشانه حمایت مردم از ولایت فقیه، آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلام و نیز نظام با صلابت اسلامی بوده است.

وی گفت: ۹ دی بیعت عاشورایی نسل سومی‌ها با آرمان‌های امام و انقلاب بود و مردم ولایتمدار با حضور هوشمندانه، بابصیرت و باغیرت چشمگیر و حماسی در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و مهر تأییدی بر آن زدند.

گروسی با بیان اینکه ۹ دی تجلی خروش ملتی عاشورایی و روز بصیرت و عشق و ارادت به ولی امر مسلمین جهان و پیام روشنی به همیشه ­تاریخ بود، افزود: مردم بصیر و خداشناس ایران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار در ۹ دی ثابت کردند که همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه و نفاق ایستاده­ اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت آماده جانبازی و فداکاری هستند.
وی ادامه داد: حماسه بزرگ ۹ دی خط بطلانی بر اندیشه‌های باطل غرب و مزدوران آنها بود که گمان می‌کردند می‌توانند مردم را به‌وسیله فتنه‌جویی و فریب از رهبری و ولایت جدا کنند، غافل از آن که ملت بزرگ ایران در این سی و چند سال تجربه‌ها و آزمون‌های فراوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.
گروسی یادآور شد: این ملت هرجا محیط را غبار‌آلود احساس کرده‌اند با بصیرت کامل پشت سر ولی فقیه خود قرار گرفته تا مملکتی که حاصل خون بهترین فرزندان این ملت است را از گزند انحراف و زوال مصون نگه دارند و این هنر تاریخی ملت ایران است که با لوح زرنگون بر تاریخ پرافتخار ایران زمین ثبت و ضبط شد.

دیدگاه شما