تازه های سایت

کد مطلب: 15269
20. آذر 1392 - 9:22
کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: از همه آنهایی که این روزها به نوعی با من و خانواده‌ام ابراز همدردی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در شادی‌هایشان جبران کنم.

 

خبرگزاری فارس: عابدزاده: پنجشنبه در ایران خواهم بود/ از همه آنهایی که ابراز همدردی کردند سپاسگزاری می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمدرضا عابدزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: درگذشت پدر و از دست دادن تکیه گاهی که یک عمر برای ما زحمت کشید داغ بسیار سنگینی است و من این روزها در غربت سخت ترین روزهایم را در غم از دست دادن پدرم سپری می کنم و امیدوارم که بتوانم محبت همه آنهایی که این روزها با من و خانواده ام ابراز همدردی کرده اند را جبران کنم.

عابدزاده درباره زمان سفرش به ایران گفت: با توجه به اینکه ایام تعطیلات کریسمس نزدیک است برای تهیه بلیت و سفر فوری به ایران با کمی مشکل مواجه شدم اما بالاخره بلیت پرواز را تهیه کرده و چهارشنبه عصر پس از چندین ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ایران می رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت تا بر سر مزار پدر خدابیامرزم بروم. با این شرایط پس از اینکه نتوانستم در مراسم تشییع و تدفین پدر عزیزم حضور یابم در مراسم ترحیم که صبح روز چهارشنبه برگزار می شود نخواهم بود. روز یکشنبه مراسم شب هفت در اصفهان برگزار می شود و دوستانم در تهران لطف کرده و در حال برنامه ریزی هستند تا مجلس ترحیمی که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود در تهران برگزار شود.

عابدزاده در پایان گفت: از زمان فوت پدرم پیام های ابراز همدردی مردم فوتبالدوست و هواداران را در فضای مجازی و اینترنت مطالعه کرده و با خواندن پیام های محبت آمیز و همدردی آنها اشک ریختم. طی این روزها خیلی ها با صدور پیام تسلیت با من ابراز همدردی کردند. از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا مدیران باشگاه ، پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس و خیلی ها که روزگاری با هم بودیم از همه آنها سپاسگزارم و امیدوارم که در شادی هایشان جبران کنم. در این میان آقای رویانیان و آقای کربکندی با حضور در مراسم تشییع و تدفین لطف خود را بار دیگر به من نشان دادند. بنده با آقای رویانیان تماس گرفتم و بر حسب وظیفه از ایشان تشکر و قدردانی کردم. اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رغم مسئولیت های زیادی که دارد و در مراسم تشییع حضور یافته برایم بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است. از ایشان سپاسگزارم و بار دیگر از رسانه ها و همه آنهایی که طی این روزها با صدور پیام تسلیت یا ابراز همدردی در فضای مجازی خود را شریک غم های من دانستند بی نهایت سپاسگزار و ممنونم. امیدوارم بتوانم که محبت مردم و همه پیشکسوتان و مسئولان را جبران کنم. غم از دست دادن پدر بسیار سخت است و این روزها من در غربت با مطالعه پیام های مردم کمی آرام گرفتم و امیدوارم که بتوانم لطف مردم را جبران کنم.

دیدگاه شما