تازه های سایت

کد مطلب: 14755
2. آذر 1392 - 9:43
تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر امارات، میزبان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای، به دیدار فینال این رقابتها صعود کرد تا افتخاراتش در این جام را کامل‌تر کند. شاگردان اوکتاویو در مرحله مقدماتی این جام برزیل، روسیه قهرمان جام جهانی و ایتالیا را شکست داده بودند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  مهر، نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای 2013 امارات، امشب جمعه بین دو تیم ایران و امارات در ورزشگاه جمیرای شهر دبی برگزار شد که تیم فوتبال ساحلی کشورمان شکست یک بر صفر مقابل میزبان جام را با پیروزی 2 بر یک عوض کرد و با این پیروزی به دیدار نهایی این جام راه یافت.

در این مسابقه که تیم ایران مسلم مسیگر، فرید بلوک‌باشی و حسن عبداللهی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در دو وقت اول و دوم برابر میزبان این رقابتها که از حمایت داوران هم برخوردار بود، به تساوی بدون گل رضایت داد.

در 12 دقیقه سوم این بازی، ابتدا امارات توسط عادل رنجر در دقیقه 30 و درحالی به گل رسید که دو توپ در زمین بود و بازیکنان ایران منتظر تصمیم داور برای ادامه بازی بودند. پس از این گل بازیکنان ایران خیلی زود این گل را جبران کردند. محمد احمدزاده از روی توپ شروع مجدد بعد از گل امارات و از میانه زمین به زیبایی گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در دقیقه 31 و کمتر از یک دقیقه بعد از گل مساوی، محمد مختاری توانست گل دوم ایران را هم به ثمر برساند تا 5 دقیقه پایان این مسابقه شرایط به سود تیم ساحلی کشورمان تغییر کند. در لحظات پایانی هم تیم امارات نتوانست خطری را روی دروازه تیم ایران ایجاد کند تا در نهایت تیم ایران با شکست دادن میزبان جام، به فینال این مسابقات راه یابد.

شاگردان اوکتاویو در مرحله گروهی این مسابقات برابر برزیل پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی، روسیه قهرمان جام جهانی و ایتالیا در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافته و به عنوان تیم نخست گروه B به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود. ایران برای نخستین مرتبه به فینال این جام راه یافته است.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای 2013 امارات، امشب تیم‌های روسیه قهرمان جام جهانی و سوئیس برابر هم به میدان می‌روند تا حریف ایران در دیدار نهایی این مسابقات شناخته شود.

دیدگاه شما