تازه های سایت

کد مطلب: 14695
29. آبان 1392 - 9:16
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابتهای جام بین قاره‌ای مقابل روسیه، قهرمان جهان در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافت و انتقام شکست برابر این تیم در جام جهانی را گرفت.

 

 

به گزارشپایگاه خبری گرو ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نخستین دیدار خود را در رقابتهای بین قاره‌ای برابر روسیه قهرمان جهان برگزار کرد. در این بازی که از ساعت 17:30 امروز سه شنبه در دوبی امارات برگزار شد دو تیم در پایان سه وقت معمول و سه دقیقه اضافی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند اما در ضربات پنالتی این تیم ایران بود که با حساب 5 بر 4 به برتری دست یافت.

گل نخست این بازی را تیم روسیه در وقت اول مسابقه به ثمر رساند. شایکوف روی یک ضربه کرنر با شوتی سرضرب و زیبا دروازه تیم ایران گشود تا وقت اول به سود روسیه خاتمه یابد. در وقت دوم تیم ایران نسبت به روسیه بهتر بازی کرد ولی تلاش شاگردان اوکتاویو برای گلزنی ثمری نداشت تا این تایم هم بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یابد.

در وقت سوم تیم ایران فشار را بیشتر کرد و سرانجام توسط مسلم مسیگر دروازه تیم روسیه را گشود تا بازی در پایان وقت سوم دو تیم به تساوی یک بر یک دست یابند و کار به وقت اضافی بکشد.

در همان ثانیه های اول سه دقیقه وقت اضافی این بازی بود که تیم ایران دروازه قهرمان جهان را گشود. پرتاب بلند دروازه بان ایران را احمدزاه با یک ضربه سر درون دروازه روسیه جای داد تا تیم ایران از حریف خود پیش بیافتد اما در حالی که تنها 55 ثانیه به پایان وقت اضافی باقی مانده بود که روسیه دروازه تیم ایران را گشود تا بار دیگر دو تیم به تساوی برسند و کار به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی علی نادری، مهدی حسنی و محمد احمدزاده هر سه ضربه ایران را وارد دروازه حریف کردند و پیمان حسینی دروازه‌بان تیم کشورمان با مهار نخستین ضربه روس‌ها زمینه های برتری 5 بر 4 ایران را فراهم کرد. تیم ایران در جام جهانی تاهیتی با وجود ارایه یک بازی خوب برابر این تیم 6 بر 5 نتیجه را واگذار کرده بود.

تیم ایران ساعت 17:30 روز چهارشنبه در دومین دیدار به مصاف برزیل می‌رود.

دیدگاه شما