تازه های سایت

کد مطلب: 14408
19. آبان 1392 - 8:59
141936128به گزارش پایگاه خبری گرو ، فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه با سد معبر در خیابانهای شهر نهاوند باید به شدت برخورد شود، گفت: باید برای روان سازی عبور و مرور، پارکینگ های موقت در خیابانهای نهاوند ایحاد شود.

مجتبی مولوی در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: برخورد با افراد و دست فروشانی که در نقاط مختلف  شهر نهاوند برای رفت و امد مردم و وسایل نقلیه مزاحمت ایجاد می کنند کافی نیست و باید شدت بیشتری داشت.

مولوی گفت: متأسفانه در نقاط مختلف شهر نهاوند از جمله نقاط مرکزی شهر در روزهای اخیر مشاهده می شود که افراد مختلف با پارک خودروهای خود مبادرت با فروش اجناس و کالاهای مختلف می کنند که این موضوع برای رفت و آمد مردم و وسایل نقلیه اسباب دردسر و مشکل و موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: شهرداری نهاوند با کمک نیروی اتنظامی و راهنمایی و رانندگی باید با جدیت و قدرت بیشتری وارد عمل شده و با افرادی که سد معبر می کنند و  آرامش و آسایش مردم را تهدید و موجب اخلال در رفت و آمد و مردم می شوند برخورد کند.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به حجم ترافیک میدان امام تا مرکز شهر و یک طرفه بودن این مسیر پر تردد گفت: راهنمایی و رانندگی نسبت به رانندگان متخلف که با دهن کجی و بی تفاوتی قانون را زیر پا می گذارند و طرح ترافیک و پارک ممنوع را در این خیابان رعایت نمی کنند به شدت برخورد کند.

مجتبی مولوی عنوان کرد: خیابانهای قدیمی و کم عرض شهر نهاوند بعلت افزایش جمعیت و وسایل نقلیه در حال حاضر با مشکلات و موانع زیادی روبرو است که ترافیک و کندی خودروها به مرکز شهر و نبود یک پارکینگ عمومی مناسب از مهمترین آنها است.

مولوی بیان داشت: در حال حاضر برای حل مشکلات ترافیکی مرکز شهر و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در خیابانهای منتهی به مرکز شهر نهاوند بهترین راه حل اجرای کامل و روزانه طرح ترافیک، برخورد و اعمال قانون با خودروهای متخلف و احداث پارکینگ موقت است.

دیدگاه شما