تازه های سایت

کد مطلب: 14390
18. آبان 1392 - 12:31
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: جامعه ما برای اصلاح امور در بخشهای مختلف نیازمند نقد منصفانه است زیرا نقدی که با انگیزه ای غیر از اصلاح در امور و به قصد تشویش افکار و یا تخریب صورت گیرد اثری معکوس را از خود به جای خواهد گذاشت.

79089995496862499546

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا  ، سعید کولیوند افزود:ورزش نیز یکی از ابعاد اجتماعی است که امروزه بردیگر ارکان جامعه تاثیر گذاری بالایی دارد لذا نقد در این حوزه می تواند زمینه های رشد و بالندگی بیشترآن را فراهم نموده و آنرا به سمت ورزش سالم سوق دهد.

وی گفت: در نقد کردن هم نقد کننده باید منصف باشد وانگیزه خیر خواهانه داشته باشد و هم نقد شونده از تحمل بالایی برخوردار باشد تا بتوان به اصلاح امور امیدوار بود.

وی نقش رسانه ها در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امروز رسانه ها به عنوان مهمترین ابزارهای ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش مهمی در نقد ایفا می کنند که می توانند در حوزه ورزش مسائل و مشکلات و پیشنهادات سازنده را به ما منتقل دهند ومشاوران خوبی برای ما باشند.

وی در عین حال تصریح کرد : اگر چه ما آماده استقبال از هر گونه نقد و نظر از سوی رسانه ها می باشیم اما باید به این نکته نیز توجه شود که نقدها عموما سمت تخریب و یا سیاه نمایی نداشته باشند زیرا در اینگونه نقدها هیچ دستاوردی به دست نخواهد آمد.

کولیوند افزود: علاوه بر اینها لازم است که در مساله نقد کردن نقاط قوت و محاسن نیز در کنار معایب و ضعفها بیان شود و با دید منصفانه به قضایا نگاه شود که در این صورت اثر گذاری آن بالا خواهد بود .

دیدگاه شما