تازه های سایت

کد مطلب: 14268
14. آبان 1392 - 12:46
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌های مدیرعامل سپاهان برای من جای سؤال دارد.

 

خبرگزاری فارس: دهنوی: صحبت‌های مدیرعامل سپاهان برایم جای سؤال دارد/ شاید لیاقت حضور در ترکیب اصلی را ندارم

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس قاسم دهنوی در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر همه چیز طبق برنامه و بسیار عالی و خوب است. تمرینات خوبی را با رفع نقاط ضعف دنبال کرده‌ایم و مخصوصا با توجه به شرایطمان در تمرین چند روز گذشته بسیار آماده‌تر بودیم.

وی افزود: به دلیل تب شدید دو روز با پرسپولیس تمرین نکردم اما الان همه چیز خوب است و زیر بارش‌ باران قشنگ تهران روز گذشته خودمان را آماده کردیم تا با سه امتیاز چهارشنبه به تعطیلات نیم‌فصل برویم و به غیر از این موضوع به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

دهنوی ادامه داد: ما حق نداریم هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم و من هم همیشه به نظر سرمربی احترام گذاشتم. خدا را صد هزار مرتبه شکر هیچ مشکلی با کادر فنی نداشتم و نخواهم داشت و به جای صحبت کردن با تمام توان سعی می‌کنم ذهن دایی را به خود معطوف کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به یکباره نیمکت‌نشین شده است گفت: خدا سعی و تلاش را برای همین روزها گذاشته است. برای یک فرد همیشه همه چیز به نفعش نمی‌چرخد. شاید من لیاقت نداشتم که جزء بهترین‌ها باشم و در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم. قطعا همیشه بهترین‌ها در ترکیب هستند.همه چیز درست می‌شود و با کار و تلاش بیشتر می‌توانم به هدفم برسم. برایم فرقی ندارد و فقط منتظر اعتماد دایی هستم.

وی در خصوص اینکه چرا مدیرعامل سپاهان اعلام کرده که دلیل اصلی ناکامی و مقصر نتیجه نگرفتن سپاهان او و جباری هستند،گفت: نمی‌دانم این صحبت‌های مدیرعامل سپاهان برای من سوال‌برانگیز است. صحبت‌های ایشان جای حرف دارد اما من الان ترجیح می‌دهم که به جای به هم زدن تمرکزم و یا جواب دادن فقط سکوت کنم تا تمام فکر و ذهنم موفقیت تیم و صدر‌نشینی در لیگ برتر باشد. ما باید خیلی زود به صدر جدول برگردیم چون در نیم‌فصل باید چند برابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم.

دهنوی در پایان درباره احتمال حضور بازیکنان جدید در جمع قرمز‌پوشان نیز گفت: من کار خودم را می‌کنم و به هیچ چیزی کار ندارم. مطمئن باشید خیلی زود به ترکیب اصلی برمی‌گردم. خودتان دیدید برای من تمرین و بازی فرقی ندارد. در هر دو مورد که پا به توپ می‌شوم سعی می‌کنم جزو بهترین‌ها باشم که انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه شما