تازه های سایت

کد مطلب: 14264
14. آبان 1392 - 12:41
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، پیام خود را برای برگزاری دومین کنگره بین‌المللی علم و فوتبال که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، صبح امروز ارسال کرد.

 

خبرگزاری فارس: پیام بلاتر به فدراسیون فوتبال و مردم ایران

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سپ بلاتر پیام خود را برای برگزاری دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال که به میزبانی تهران برگزار می شود، صبح امروز ارسال کرد. متن پیام رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به شرح زیر است:

با سلام به دوستان خانواده فوتبال

مردم دنیا علاقه زیادی به فوتبال دارند. موفقیت های ورزش فوتبال، فرصت های شگفت انگیزی در کار ما ایجاد کرده است تا به توسعه آن بپردازیم. ما تلاش می کنیم قدرت و محبوبیت فوتبال را ارتقاء دهیم تا آینده بهتری را برای تمام مردم دنیا بسازیم.

من به فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر برگزاری دومین همایش علم و فوتبال تبریک می گویم زیرا این یکی از اهداف اصلی ما به منظور توسعه فوتبال و حمایت بازیکنان از طریق پژوهش در جلوگیری از آسیب دیدگی و آموزش است تا آینده بهتری را فراهم نماییم تا باعث بهبود سلامتی عمومی شود. همچنین از برگزارکننده‌های این همایش به خاطر حمایت از ارتقاء آگاهی دو موضوع فوق الاشاره سپاسگزاری می کنم زیرا دو موضوع پزشکی و علم از جمله دیدگاه های اصلی فیفا است و آرزو می کنم که برگزاری همایش در طی دو روز با موفقیت انجام شود. این کار به عنوان فعالیت دوچندان شما و دیگر کنفدراسیون ها و فدراسیون‌های عضو فیفا تلقی می شود که می تواند مرا از بهبود آینده فوتبال مطمئن سازد و ما می توانیم از این طریق تغییراتی را در دنیا ایجاد کنیم.

جوزف بلاتر

رئیس فیفا

دیدگاه شما