تازه های سایت

کد مطلب: 14142
11. آبان 1392 - 10:01
تیم‌ فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تیم دسته اولی الوند همدان به مرحله یک‌‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی صعود کرد تا در این مرحله به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز برود. این دومین پیروزی شاگردان دایی در مسابقات جام حذفی بود.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:40 دقیقه عصر روز جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و الوند همدان پیگیری شد که سرخپوشان تهرانی با پیروزی 2 بر صفر در این بازی ضمن برتری مقابل حریف دسته اولی خود، به جمع 8 تیم برتر این جام راه یافتند.

 

در این بازی که با قضاوت جمشید دانش‌مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، رضا حقیقی (12) و امید عالیشاه (68) برای پرسپولیس در این مسابقه گلزنی کردند. در دقیقه 89 هم ضربه محمد نوری به تیر افقی دروازه الوند برخورد کرد. ضمن اینکه رضا حقیقی از تیم پرسپولیس و جواد رحیمی و شهرام کوثری از تیم الوند همدان بازیکنان اخطاری این نیمه بودند.

 

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، میلاد غریبی (55- محمد نوری)، یونس شاکری (75- محمد عباس‌زاده) و محمدرضا خلعتبری (71- حمید علی عسگر) نفرات تیم در این مسابقه بودند.

 

شاگردان علی دایی که در مرحله گذشته جام حذفی برابر پدیده مشهد پیروز شده بودند، با برتری مقابل الوند همدان به جمع 8 تیم برتر جام صعود کردند و در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات به مصاف برنده دیدار فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز می‌روند.

 

برنامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را به شرح زیر است:
جمعه 17 آبان
* داماش گیلان - راه‌آهن سورینت، ساعت 15، ورزشگاه عضدی رشت 
* ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 15، ورزشگاه تختی آبادان
* فولاد خوزستان - فولاد نوین اهواز، ساعت 17:45، ورزشگاه تختی اهواز

دیدگاه شما