تازه های سایت

کد مطلب: 13970
5. آبان 1392 - 10:21
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل راه‌آهن در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر گفت: بازی در زمین تختی سخت است ولی ما به دنبال این هستیم تا نخستین برد خارج از خانه خود را کسب کنیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: این بازی از حساسیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است. تیم ما با این برد به صدر جدول می‌رود و این خواسته هواداران است. از طرفی راه‌آهن هم به دنبال بهبود شرایط است. البته بازی در زمین تختی سخت است چرا که این زمین با توجه به کیفیتی که دارد مشکلات زیادی به وجود می‌‎آورد ولی ما سعی می‌کنیم که اولین برد خارج از خانه را فردا کسب کنیم.

وی با بیان این که از تیم راه‌آهن شناخت کافی دارد ادامه داد: من سرمربی تیم راه‌آهن بودم و این تیم را تیم خودم می‌دانم چرا که دو سال برای این تیم زحمت کشیدم. بیشتر بازیکنان این تیم دوستانم هستند و برای این تیم غیر از دیدار مقابل ما  آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مسائل اخیری که بین وی و مدیران باشگاه را‌‎ه‌آهن به وجود آمده روی این دیدار تاثیرگذار است، گفت: به هیچ عنوان حواشی اخیر تاثیری ندارد. من دوستان خوبی در راه‌آهن پیدا کرده ام. مدیران و دوستان خوبی در این تیم دارم. متاسفانه این مسائل اخیر به خاطر عدم آگاهی آقای رییسی‌کیا به وجود آمده است. ما دو سال زحمت کشیدیم و بهترین نتایج تاریخ راه‌آهن را گرفتیم. من همیشه به دنبال گفتن حق هستم. در این بازی نیز فقط به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم و کاری به مسائل دیگر ندارم.

دایی درباره ترکیب تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: بر اساس بازی‌هایمان برنامه‌ریزی و ترکیب را تعیین می‌کنیم. در بازی قبل فرصت پیدا کردیم از بازیکنانی که کمتر استفاده کرده بودیم بهره بگیریم. مطمئن باشید که در ادامه کار هم از تمامی بازیکنان خودمان استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص توهین‌های هواداران استقلال به وی و ممانعت قلعه‌نویی از ادامه این روند عنوان کرد: اولا باید بگویم ایشان به من لطف داشته‌اند. اما منتظریم ببینیم کمیته انضباطی که عین آب خوردن ما را قلع و قمع کرد در خصوص آنها چه تصمیمی می‌گیرد.

در پایان این نشست علی دایی و غلامرضا بهروان با یکدیگر جلسه ای را برگزار کردند و زمانی که خبرنگاران از رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در خصوص محتویات جلسه سوال پرسیدند، وی با تندی پاسخ آنها را داد و گفت: این چه سوالی است که می پرسید. جلسه ای در کار نبود و من فقط با دایی احوالپرسی کردم. سوال شما مثل این است که از من بپرسید زیر پیراهنی شما چه رنگی است!

دیدگاه شما