تازه های سایت

کد مطلب: 13926
4. آبان 1392 - 8:27
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مستحق باخت نبودیم و یک برد به استقلال هدیه دادیم.

 

خبرگزاری فارس: فرکی: مستحق باخت نبودیم/ استقلال را از بحران خارج کردیم

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، حسین فرکی پس از شکست دو بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود آن چیزی که وظیفه ما بود به سهم خودمان تلاش کردیم تا یک روز خوب را داشته باشیم. پیش بینی همه موارد را کرده بودیم و قبل از بازی هم گفته بودم. در این بازی و دیدار قبلی به این نتیجه رسیدیم که تفاوت ما با تیم‌های دیگر تجربه است. تجربه به درد هر تیمی می‌خورد. همه کسانی که بازی را دیدند و حتی دوستانم معتقد بودند شایسته باخت نبودیم و استقلال از تجربه خودش با بازیکنان بزرگش استفاده کرد. در هر دو نیمه به فکر برد بودیم و حتی تا دقیقه 90 موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و سه بار توپ را به تیر دروازه زدیم اما فوتبال روی خودش را از ما برگردانده بود.

وی ادامه داد: از کمیته انضباطی گلایه دارم که پریرا رامحروم کرد. ما خیلی ضرر کردیم. در همین یک ماه اخیر اتفاقاتی رخ داده بود که یکباره کمیته انضباطی نظرش را اعلام کرد. ما تیم کم بضاعتی هستیم و آقای گل مان محروم می‌شود اما از بازیکنانم رضایت دارم. نتیجه عادلانه نبود شایسته دو گل نبودیم. همیشه مقابل تیم‌هایی که بحران دارند آنها را از بحران خارج می‌کنیم. استقلال نیاز به این برد داشت و ما هم این برد را به آنها هدیه کردیم. آنها ما را بردند بخاطر کم تجربگی فولاد نه به دلیل برتری اش، روی اشتباه گل خوردیم گلی که روی تاکتیک و حرکت تیمی نبود. گل اول را از روی پنالتی خوردیم و گل دوم را هم از ضربه کاشته تیموریان با تجربه خوردیم. به استقلال هم تبریک می‌گویم بازی خوب و جوانمردانه‌ای مقابل تماشاگرانی که دوست داشتند آبی‌ها ببرند انجام دادیم ولی مستحق باخت نبودیم.

فرکی در مورد تغییر پست شریفات از چپ به راست، گفت: هم راست و هم چپ بازیکنان خوبی داریم. در طول بازی جا به جا می‌کردیم. ما روی کار تیمی به استقلال نباختیم و روی اشتباه‌های فردی باختیم. اکثر بازیکنان فولاد صاحب موقعیت شدند اما متاسفانه به گل نرسیدیم. فرق ما با استقلال این است که آنها خلاقیت فردی دارند که به آنها کمک کردند. باید بازیکنانی جذب کنیم که در آینده به ما کمک کنند. 90 دقیقه فوتبال بازی می‌کنیم اما روی یک اشتباه گل می‌خوریم.

دیدگاه شما