تازه های سایت

کد مطلب: 13295
6. مهر 1392 - 8:58
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند در یادواره شهدای روستای جهان آباد گفت : هدف اصلی دشمن در جنگ نرم بیگانه کردن جوانان با فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت است

به گزارش پایگاه خبری گرو : حجت الاسلام عباسعلی مغیثی  در مراسم یادواره شهدای روستای جهان آباد نهاوند در مسجد حر (ع) این روستا افزود: باید همیشه آمادگی پاسداری و حراست از نظام و انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان داشته باشیم و این آمادگی را ارتقاء دهیم و به یاد داشته باشیم برای پیروزی در مقابل جنگ نرم که دشمنان دسیسه کردند تا با آن نظام اسلامی را از پای درآورند، باید در سایه ولایت‌فقیه حرکت کنیم.

DSC00404

وی گفت : امروزکشور ما در مقایسه با کشورهای منطقه یک جزیره امن به حساب می آید و این امنیت به خاطر مجاهدتهای رزمندگان و جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس بوده است.
وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی کاری کردند که دشمن جرات تعرض به این آب و خاک را ندارد اما این مساله نباید برای ما به گونه ای باشد که فکر کنیم دشمن عقب نشسته و با ما کاری ندارد .

وی  اظهار داشت: وجود معضل های امروز جامعه ما حکایت از جدی بودن جنگ نرم دشمن با نظام مقدس ما دارد. که می‌توان به عنوان نمونه به روابط خارج از مرزهای شرعی، افزایش نرخ طلاق و تهدید به از هم پاشیده شدن بنیان خانواده اشاره کرد.

امام جمعه شهر نهاوند با بیان اینکه اگر بصیرت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با هم همراه باشند، جامعه و انقلاب از همه گزندها و آسیب‏ها حفظ خواهد شد، تاکید کرد: امروز وظیفه ماست تا گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بدهیم.

حجت الاسلام مغیثی عنوان کرد: جوانان باید قدر فصل جوانی خود را بدانند و در این فرصت موجود برای بالا بردن سطح بینش اعتقادی و سیاسی خود تلاش مضاعف نمایند که در این راستا استفاده و بهره بردن از کتب استاد شهید مرتضی مطهری می‌تواند بسیار موثر باشد.

DSC00406
امام جمعه نهاوند گفت:دشمنان ما که توان مقابله نظامی با ما را نداشته و از ملت ما در هراس می باشند از طریق تهاجم فرهنگی وارد شده اند و هر بار که شکست می خورند از طریق جدیدتری وارد می شوند تا جوانان ما را فاسد کنند.
وی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در توطئه تهاجم فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش خطر تهاجم فرهنگی را برای مردم و مسئولین گوشزد کردند اما عده ای آنرا جدی نگرفته و در برابر آن عکس العملی نشان ندادند.
وی با یاد آوری ضربات مردم قهرمان ایران بر پیکر استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس گفت: دشمن از دست مردم ما که به سلاح ایمان و شهادت مجهز بودند ضربات مهلکی خورده و لذا به دنبال آن است که کاری کند کشور ما مرد مبارز نداشته باشد.
امام جمعه نهاوند گفت: در داخل کشور هم دشمن می خواهد یک سری مفاهیم ارزشی را در نزد جوانان از بین ببرد و به جای آن بی بند وباری ،بد حجابی واعتیاد را رواج دهد تا مردم ما و نسل جدید توان مقاومت در برابر آنها را نداشته باشند .

DSC00407
وی با یاد آوری آشوبهای سال ۸۸ گفت: آشوبهای سال ۸۸ حاصل تهاجم فرهنگی دشمن بود زیرا عده ای که دارای ظاهر مناسبی نبودند به خیابانها آمده و قصد داشتند به عنوان عامل دشمن انقلاب را از بین ببرند که مردم کار آنها را یکسره کرد.
وی افزود: علی رغم این همه شکستها دشمن بازکوتاه نیامده و برای سالهای آینده برنامه ریزی میکند و در صدد است نسلی تربیت کند که پیاده نظام دشمن شوند و اهداف آنها را تعقیب نمایند.
وی گفت: پیام این یادواره ها به ما هشدار و یاد آوری است تا خانواده ها بدانند که چه خطری در کمین فرزندان آنها نشسته است لذا آنها باید برای مقابله با این دسیسه ها فرزندان خود را با نماز ،قرآن و اهل بیت ( ع)بیشتر آشنا سازند و نگذارند که در کمین دشمن بیفتند.

دیدگاه شما