تازه های سایت

کد مطلب: 13215
31. شهريور 1392 - 9:25
پایگاه خبری گرو : به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مردم وبسیجیان نهاوند رایگان ویزیت می شوند

53790501071664778007

دکترعینعلی نوابی مسئول در مانگاه سید الشهداء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعضو بسیج جامعه پزشکی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو با اعلام این خبر گفت : به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مردم وبسیجیان نهاوند به مدت چند روز در طول این ایام به صورت رایگان ویزیت ودرمان می شوند . 

دکتر نوابی ، همچنین خبر از سرکشی های بهداشتی همراه با دارو وتجهیزات به روستاهای دور افتاده نهاوند خبر داد وخاطر نشان کرد : در طول این ایام مانند سایر ایام سال به بعضی از روستاهای دور افتاده در 4 بخش نهاوند سرکشی به عمل می آید که ضمن برگزاری کلاسهای توصیه های بهداشتی وپزشکی با حضور چند روستا در یک روستای مرکز ، در پایان جلسات پرسش وپاسخ پزشکی برگزار می شود که بیماران به صورت کاملا رایگان ویزیت ومداوا می شوند وداروها نیز طبق نسخه ورایگان در اختیار روستاییان قرار می گیرد . 

وی گفت :  این طرح در طول سال چندین بار توسط جامعه بسیج پزشکی ودرمانگاه سید الشهداء سپاه نهاوند برگزار می شود که روستاییان نهاوند از آن استقبال خوبی انجام می دهند .

وي افزود: طرح هاديان سلامت علاوه بر روستاهاي دوردست در روستاهايي كه مركزيت چند روستا را دارند نيز اجرا مي‌شود و در هر نوبت بيش از 200 نفر ويزيت رايگان مي‌شوند.

مسئول درمانگاه بهداشتي و درماني سپاه نهاوند بيان داشت: در مساجد روستايي كلاس آموزشي شامل بهداشت دهان و دندان، بهداشت مواد غذايي و لبنيات، بهداشت فردي و اجتماعي، بهداشت خانواده، شناسايي بيماري‌هاي مشترك بين انسان و دام و بيماري‌هاي عفوني و تأكيد اسلام بر رعايت بهداشت آموزش داده مي‌شود كه در هر جلسه بيش از 350 نفر شركت مي‌كنند و در اين ميان حضور بانوان خانه‌دار بيشتر از آقايان است و دليل آن توجه به مسائل بهداشتي است.

وي ادامه داد: از افراد خير و پزشكان خير و نوع دوست تقاضا داريم ما را در اجراي هر چه بهتر برگزار شدن اين طرح ياري كنند تا خدمات بهتري را ارائه دهيم.

نوابي ابراز داشت: تعدادي از پزشكان عضو جامعه پزشكي نهاوند از افراد بي‌بضاعت پولي بابت ويزيت دريافت نمي‌كنند و آن‌ها را به صورت رايگان مداوا مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: در صورت حمايت مسئولان  ، اهالي ،دهياران و شوراهاي اسلامي روستايي مي‌توان تا پايان سال تمام روستاها را زير پوشش طرح هاديان سلامت قرار داد.

در پایان لازم به یاد آوریست از زحمات دکتر بسیجی جناب آقای نوابی به خاطر مردم داری ودریافت نکردن حق  ویزیت قانونی خود از مردم وافراد کم درآمد تشکر ویژه کنیم این دکتر با اخلاق وخوش برخورد وبسیار دوست داشتنی باعث افتخار سپاه ، بسیج وتمامی مردم نهاوند است .

 

 

دیدگاه شما