تازه های سایت

کد مطلب: 12959
19. شهريور 1392 - 9:06
مدیرعامل باشگاه داماش در آخرین اظهار نظرش اعلام کرد تیمش را برای قهرمانی نبسته و از عملکرد کادرفنی و بازیکنان رضایت داد. وی همچنین به مطالبی از جمله "در دربی "فوتبال"ی ندیده است"، "کفاشیان هنوز هم نمی‌داند کجاست"، "به بازیکنان گفته بودند داور دربی کسی را اخراج نمی‌کند" و "به خاطر انتقاد، پرونده‌ای را بر گرداننده و یا دوباره مفتوح می‌کنند" اشاره کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، امیر عابدینی  در خصوص عملکرد تیم داماش گیلان مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اینکه مقابل تیم دونده غلام پیروانی آن هم در شیراز که تا آخرین لحظه می‌دود و مبارزه می‌کنید، کوتاه نیامده و یک امتیاز بگیرید، نتیجه خوبی بوده است.

داماش از فصل قبل جلوتر است
وی با بیان اینکه داماش از فصل قبل جلوتر بوده زیرا در لیگ هفتم، 6 گل از فجر در شیراز خورده بود، افزود: نفرات تیم امسال خوب کار کردند و توانستند در این بازی مساوی بگیرند، آنهم در شرایطی که از فجر عقب افتاده بودند. در هرحال نتیجه قابل قبولی بود.

تیم را برای قهرمانی که نبستیم
عابدینی در مورد اینکه از عملکرد تیمش تا هفته هشتم رضایت دارد، تصریح کرد: از پارسال عقب‌تر نیستیم، ضمن اینکه تیم را برای قهرمانی هم نبستیم. این نتایج با توجه به بضاعتی که داریم، خوب بوده، خیلی پول داریم، امکانات داریم، تیم را اردو بردیم که انتظار بالایی داشته باشیم؟ همین که سرپا هستیم و نتایج خوبی بدست می‌آوریم، از آنها ممنونیم.

خودمان باید بجنگیم و حقمان را بگیریم
وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تاکید کرد: البته نباید قانع باشیم و به نظر می‌رسد بازیکنان تا حدودی قانع شده‌اند، اما ما همچنان به برد نیاز داریم باید بعضی تیم‌ها را ببریم و در بعضی مسابقات نتایج را به سود خود عوض کنیم. چرا فکر می‌کنیم همیشه حق ما در فوتبال تضییع می‌شود؟ خودمان باید بجنگیم و حقمان را بگیریم؛ حقی که در لابه‌لای سیستم فوتبال گم شده است.

تنها باید دربی را اداره کرد؟
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: چند روز پیش نصیرزاده در مورد دربی گفت داور باید مدیریت می‌کرد، آیا معنا و مفهوم مدیریت کردن تنها مربوط به همین یک بازی است یا در دیدارهای دیگر نیز هست؟ او می‌گفت این قانونی نانوشته است.

در هر شهرستانی، هر تیمی بضاعت خاص خودش را دارد
وی در ادامه اضافه کرد: بحثی است که مربیان می‌گویند بازی را باید درآورد، شاید بحث خاصی مطرح است. من هم حق می‌دهم که بعضی وقت‌ها باید از تنش‌های اجتماعی مراقبت کرد. اما در هر شهرستانی، هر تیمی بضاعت خاص خودش را دارد و باید بر اساس آن بضاعت فکر کرد. اما در فوتبال چه اتفاقی می‌افتد، اگر اینگونه فکر کنیم. در این شرایط بازیکنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که باید بجنگند تا حق‌شان را بگیرند زیرا راه دیگری ندارند.

یک روز هم در خانه ما عروسی می‌شود
عابدینی در خصوص آخرین وضعیت تیم داماش با بیان اینکه فعلا به اسپانسر فکر نمی‌کند، تصریح کرد: تا امروز مشکلات را تحمل کردیم و به اندازه بضاعف خود دنبال توپ می‌دویم، حرف و حدیث‌مان زیاد بوده اما امروز در خانه همسایه عروسی است، یک روز هم در خانه ما عروسی می‌شود.

اعلام رضایت از افشین ناظمی
وی در مورد اینکه آیا آقای ناظمی باید خیالش راحت باشد که تا هفته پانزدهم از پایان نیم فصل سرمربی داماش است؟، خاطرنشان کرد: ناظمی کارش را خوب پیش می‌برد، 4 امتیاز بیرون خانه گرفته و تنها یک باخت داشته است آنهم در گرمای 50 درجه اهواز. باید به او فرصت داد، افشین جوان و بی‌ادعاست. ضمن اینکه باید ببینیم به او پول می‌دهیم یا نه اما تا امروز به او دو ریال هم نداده‌ایم. قطعا هر کسی جای او بود تا امروز آبرو و حیثیت من را برده بود.

کفاشیان هنوز هم نمی‌داند کجاست
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص واکنشی که چند روز پیش علیه اسماعیل حسن‌زاده نشان داده، تصریح کرد: باید آن حرف‌ها را می‌زدم زیرا پاسخ‌ها تکراری، احکام جداگانه، احکام موردی، ایجاد یک بام و دو هوا و ملوک الطوایفی در فوتبال ایجاد شده است. کفاشیان نمی‌داند کجاست فکر می‌کردم دیگر حالا فهمیده است، اما او واقعا نمی‌داند کجاست.

وقتی انتقاد می‌کنیم، پرونده‌ای را بر گرداننده و یا دوباره مفتوح می‌کنند
وی در مورد اینکه کمیته استیناف در خصوص قطعی شدن کسر یک امتیاز از تیم داماش تصمیم‌گیری کرده است یا خیر؟، به خبرنگار مهر گفت: مهم نیست چه می‌شود واقعا مهم نیست، اما ما در حال در آوردن آمارها هستیم که در کجاها چه اتفاقاتی می‌افتد، چه شعارهایی داده می‌شود و یا چگونه زیرسیبیلی از کنار آن می‌گذرند. آقایان وقتی ما انتقاد می‌کنیم، پرونده‌ای را بر می‌گردانند و یا پرونده‌ای را دوباره مفتوح می‌کنند، اصلا آقایان خیلی کارهای قشنگی می‌کنند.

توضیح در مورد پرونده مفتوح شده
عابدینی در پاسخ به این سوال که کدام پرونده دوباره مفتوح شده؟، تصریح کرد: پرونده‌ای توسط کمیته رد شده زیرا حل اختلاف آن باید به وسیله حکم صورت می‌گرفت، به همین خاطر آن را به حکمیت فرستادند. اما آن آقا دیده چون در حکمیت، آن حکمی که خودش قبول کرده، ممکن است با طرف مقابل به بن‌بست بخورد، مدارک و اسناد را نمی‌دهند. جالب این است که آقایان آن را دوباره به کمیته انضباطی یا استیناف بر می‌گردانند، چرا؟ چون من انتقاد کردم.

هر جور دوست دارند قانون را اجرا می‌کنند
وی با تاکید بر اینکه عدالت دقیقا در فدراسیون فوتبال پیاده می‌شود، خاطرنشان کرد: فردی فحاشی یا درگیری فیزیکی ایجاد می‌کند، من او را اخراج نکردم اما شب می‌رود علیه باشگاه مصاحبه می‌کند، که متاسفانه این آقا را برنده می‌کنند. خیلی جالب است، اما وقتی تماشاچی مطلبی را می‌گوید، ما را جریمه می‌کنند. در حالیکه آقایان این را می‌دانند و قانون را می‌خوانند که تماشاگر ربطی به باشگاه ندارد ولی هر جور دوست دارند قانون را اجرا می‌کنند.

به بازیکنان گفته بودند داور کسی را اخراج نمی‌کند
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه صحبت‌هایش گریزی به دیدار استقلال و پرسپولیس زد و به خبرنگار مهر گفت: این بازی حداقل باید چهار اخراجی می‌داشت، اما طبیعی بود به بازیکنان گفته بودند داور کسی را اخراج نمی‌کند. این تکل‌ها و لگدهای تکواندویی که در این بازی زدند، نمی‌دانم چگونه توانستند از کنار آن صحنه‌ها به راحتی بگذرند اما خیلی راحت از کنار آن گذشتند زیرا به داور گفته بودند، کسی را اخراج نکند. حالا تماشاگر هر چه دلش می‌خواهد بگوید...

در دربی "فوتبال" ندیدیم
وی در مورد عملکرد دو تیم در دربی تهران هم یادآور شد: فوتبالی ندیدیم. خیلی سعی کردیم چیزی ببینیم، اما ندیدیم. یکی از دوستان جمله قشنگی می‌گفت که در گذشته در یک دربی 10 مربی و بازیکن محروم شدند، اما آن بازی حداقل 4 گل هم داشت.

کی‌روش را آوردیم اما بلد نیستیم او را مدیریت کنیم
عابدینی در پایان در خصوص اینکه کی‌روش از ایران رفته و گفته است تا زمانیکه مشکلات حل نشود برنمی‌گردد، گفت: نمی‌دانم حق با او است یا نه ولی تنها می‌گویم به اندازه بضاعت مدیریت‌مان باید یک نفر را می‌‎آوردیم، ما کی‌روش را آوردیم اما بلد نیستیم او را مدیریت کنیم.

دیدگاه شما