تازه های سایت

کد مطلب: 12882
16. شهريور 1392 - 8:32
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد و همین که نباختیم خوب است.
خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: یک بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ همین که نباختیم خوب است

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل دربی 77 در نشست خبری اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کسانی که این بازی را برگزار کردند و خیلی‌ نیروها هستند که این بازی را برگزار می‌کنند ولی زحمات‌شان به چشم نمی‌آید. یک تشکر هم از تیم خودمان و تیم داوری می‌کنم. بازی فیزیکی بود و هر دو تیم می‌خواستند که رابطه هافبک و خط حمله را قطع کنند. در نیمه دوم موقعیت‌های گلی داشتیم که ساموئل آن را از دست داد اما از این بازی انتظار بیشتری می‌رفت. دو بازیکن خوب خودمان را نداشتیم و در این هفته تلاش کردیم روی نظم دفاعی بیشتر کار کنیم و کم‌کارترین بازیکن ما رحمتی بود که فقط یکی دو صحنه روی دروازه ما ایجاد شد.

وی ادامه داد: گل نخوردیم و پنج موقعیت گل داشتیم. در مجموع راضی بودیم و کاش این بازی گل داشت و برد و باخت داشت تا مردم راضی باشند و در مجموع بازی بیشتر از اینکه فنی باشد فیزیکی بود. داور می‌توانست یک بازیکن آنها را اخراج کند.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد اینکه داور بازی را مدیریت کرد، گفت: در این فصل از داوری ضرر دیده‌ایم و فکر نمی‌کنم این بازی مشکل خاصی داشته باشد. در اهواز هم از داوری ضربه خوردیم و در آسیا هم اگر آن اتفاق رخ می‌داد داور آن بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌کرد.

وی در مورد رکوردش برای شکست‌ناپذیری در دربی، گفت: من دنبال رکورد نیستم و دنبال این هستم که تیمم خوب بازی کند و بازیکنان ما خسته‌اند و نه ریکاوری کرده‌اند و نه بدن‌سازی جا دارد از یکی از دوستانم در دبی که چند سکه به ما داد که پیش از بازی به بازیکنان بدهیم تشکر کنیم. از مدیریت هواپیمایی زاگرس هم تشکر می‌کنم که مقداری از پول ساموئل را پرداخت کرد. شرایط خوبی نداریم و می‌خواستیم دو شب قبل از بازی به اردو بیایم که نشد. شرمنده بازیکنان هستم. امسال شرایط مان از زمان مدیریت قریب هم بدتر است و فقط با چند بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم و شرایط مالی خوبی نداریم و بازیکنان با این وضعیت تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

وی افزود: اگر شرایط مالی خوب بود پاداش بازیکنان را می‌دادیم تا از نظر روحی و روانی به بازیکنان کمک کنیم و آنها در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سرمربی استقلال در مورد تاکتیک تیمش در دربی گفت: با روش 4-3-3 بازی می‌کردیم. بخشی از مشکلات ما بدن‌سازی و مشکلات مالی است و با این شرایط فعلا می‌سازیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر مربی استقلال نبودید این بازی به شما می‌چسبید، گفت: همه چیز نسبی است و ما بازیکنان‌مان را نداشتیم و مشکلات مالی هم داشتیم. در موقعیت‌سازی هیچ یکی از دو تیم خوب کار نکردند و بازی فیزیکی بود و کارت‌های داده شده این موضوع را تایید می‌کند. باید فیلم بازی را یکبار دیگر ببینیم. تعویض‌های من روبه جلو بود.

سرمربی استقلال در مورد انتقادهای دایی به داور گفت: من نباید به انتقادهای او پاسخ بدهم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتم. در بازی با استقلال خوزستان هم از ناحیه داوری ضرر کردیم و فغانی در مجموع خوب بود و هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

وی در مورد اینکه دایی معتقد بود نکونام باید اخراج شود، گفت: باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظر بدهم.

سرمربی استقلال در مورد دیدار با بوریرام تایلند در آسیا گفت: از تاج و همکارانش تشکر می‌کنم ولی توقع دارم با توجه به شرایطی که ما داریم و مصدوم داریم بازی با ذوب آهن را برگزار نمی کردند و اگر این کار را بکنند به استقلال ایران کمک کنند وگرنه باز هم مجبوریم تمکین کنیم.

وی در مورد تذکر فغانی به خودش گفت: من اعتراض کردم و کار فغانی درست بود و تذکرش هم خیلی جدی نبود.

قلعه‌نویی در مورد مصدومیت اکبرپور گفت: باید ام.آر.آی شود. من زمانیکه بازیکن بودم شش تا هشت هفته بدن‌سازی می‌کردیم و در این فصل برگ‌ریزان هم بازیکنان ما یک به یک مصدوم می‌شوند.

وی در مورد بهترین بازیکن میدان گفت: بهترین بازیکن هواداران بودند در مجموع از استقلال توقع بیشتر می‌رود در مورد بازیکنان پرسپولیس هم صحبت نمی‌کنم. در نیمه دوم دو موقعیت بالای 80 درصد داشتیم اما آنها این موقعیت رانداشتند در کرنرها هم برتر از حریف بودیم و دایی هم نظر خودش را دارد و نظرش محترم است و همین که نباختیم خودش کلی است. هفته قبل هم باخته بودیم و 10 روز دیگر باید به آسیا برویم و همین که گل نخوردیم و حریف هم موقعیت 60 درصدی گل هم نداشت نشان دادیم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم.

دیدگاه شما