تازه های سایت

کد مطلب: 12813
12. شهريور 1392 - 9:59
در حالی که جی لوید ساموئل در تمرین امروز استقلال غایب بود و برخی غیبت او را به مشکلات مالی ربط دادند احمد جمشیدیان پس از مدتها مصدومیت در تمرین آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تمرین عصر روز دوشنبه استقلال از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. حواشی تمرین آبی‌ها که در حضور بیش از 500 تماشاگر برگزار شد به شرح زیر است:

* یکی از نکته‌های جالب تمرین امروز آبی‌ها این بود که بازیکنان استقلال با پیراهن جدید خود تمرین را آغاز کرده و دیگر از البسه آل‌اشپورت خبری نبود.

* احمد جمشیدیان بازیکن تازه به خدمت گرفته استقلال که مدتها به دلیل مصدومیت در تمرین استقلال حضور نداشت امروز در تمرین حاضر شد و حدود 40 دقیقه به همراه محمد قاضی و خسرو حیدری به طور انفرادی تمرین کرد.

* پویا امینی هنرپیشه سینما و تلویزیون امروز با حضور در تمرین استقلال با اکثر بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان خود را به کمپ رساند و همراه با حمید بابازاده مربی دروازه بان‌ها به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

*امیرحسین صادقی مدافع این تیم که در دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان مصدوم شده بود امروز در تمرین حضور نداشت.

* خسرو حیدری پس از حدود 40 دقیقه تمرین با اجازه کادر فنی زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.

* تعدادی از ساکنین اطراف کمپ استقلال از پشت بام‌های منازل خود به تماشای تمرین استقلال پرداختند.

* بنا به دستور امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال، تمرین روز چهارشنبه این تیم با توجه به حساسیت دیدار مقابل پرسپولیس پشت درب‌های بسته انجام خواهد شد. وی از هواداران، عکاسان و خبرنگاران خواست روز چهارشنبه در کمپ استقلال حضور نداشته باشند تا این تیم بتواند آخرین تمرین تاکتیکی خود را قبل از دیدار مقابل پرسپولیس با آرامش کامل انجام دهد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی در تمرین حضور داشته و به دقت کار بازیکنان را نظاره‌گر بودند.

* با توجه به نزدیک بودن دربی و حساسیت این دیدار، امروز تعداد بیشتری از عکاسان و خبرنگاران در تمرین حضور یافتند و در حال تهیه عکس و گزارش بودند.

* در ابتدای تمرین، سرمربی استقلال 10 دقیقه برای بازیکنان خود صحبت کرد و از آنان خواست تا تمرینات را به دقت انجام داده و سعی کنند آسیب نبینند تا بتوانند با روحیه خوب روز جمعه به مصاف پرسپولیس بروند. قلعه‌نویی به دقت تمرین را نظاره می کرد و در مواقعی که لازم بود نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* پس از صحبت های قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا دور زمین دویده و پس از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. بازیکنان استقلال در آیتم بعدی حدود 15 دقیقه به بازی آقا وسط پرداختند و پس از این آیتم در قالب دو تیم آبی و صورتی یک فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* با تصمیم کادر فنی، بازیکنانی که مقابل استقلال اهواز به طور کامل به میدان رفته بودند امروز کمتر از سایر بازیکنان تمرین کرده و به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

* هنگامی که بازیکنان استقلال در قالب دو تیم فوتبال بازی می‌کردند، هر زمان که مجیدی دروازه تیم آبی را باز می‌کرد هواداران به شدت وی را مورد تشویق قرار داده و از او می‌خواستند که روز جمعه نیز دروازه پرسپولیس را اینچنین باز کند.

* حساسیت دیدار مقابل پرسپولیس باعث شده است تا حمید بابازاده بیشتر از گذشته با مهدی رحمتی به طور اختصاصی تمرین کند.

دیدگاه شما