تازه های سایت

کد مطلب: 12683
5. شهريور 1392 - 11:15
اعضای تیم استقلال در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی حضور دارند و قرار است در مرحله پایانی بازی ها دو میلیون دلار پاداش دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، اعضای تیم استقلال در صورت حضور در مرحله پایانی بازی های آسیایی، دو میلیون دلار از مسئولان برگزار کننده بازی ها دریاف

گفتنی است: مسئولان تیم استقلال در ابتدای فصل چند خرید میلیاردی انجام دادند  و اعلام شده است که مسئولان این تیم امید فراوانی دارند که بتوانند این پاداش قابل توجه را دریافت کرده و بخشی از هزینه های خود را جبران کنند.

 

شایان ذکر است، دو میلیون دلار، مبلغی در حدود 7میلیارد تومان است و مسئولان و اعضای تیم استقلال با شنیدن خبر  دریافت این مبلغ برای حضور در فینال بازی ها امیدوار تر شدند و انگیزه شان چندین برابر شده است.

 

 باشگاه استقلال برای دربی 15 شهریور اعتراض کرد

 

اعضای تیم استقلال برای بازی با پرسپولیس نیز اعلام نارضایتی کردند.

 

نامه رسمی آبی ها برای بازی با پرسپولیس ارائه شده است اما اعضای حاضر در فدراسیون معتقدند که این نامه به دست  مسئولان در فدراسیون فوتبال نرسیده است.

 

گفتنی است، اعضای تیم استقلال مدعی شدند که این بازی نبايد در تاریخ 15 شهریور برگزار شود زیرا بازی های استقلال به دلیل حضور در لیگ آسیا فشرده شده است  و بازی دربی نباید به مشکلات این  تیم بیافزاید.

 

شایان ذکر است، مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که مسئولان در سازمان لیگ به اعتراضها و مشکلات تیم استقلال رسیدگی نمی کنند و این در حالی است که آبی ها در خواستهای بسیاری را به فدراسیون ارائه کردند تا با استراحت و تعویق بازی های این تیم موافقت کنند اما این اتفاق رخ نداده است.

 

شایان ذکر است، ابی ها اعلام کردند که درخواست رسمی شان را ارائه کردند و فدراسیون قصد ندارد به شرایط خاص این تیم توجه داشته باشد در حالیکه آبی ها نماینده ایران در بازی های آسیایی هستند اما فدراسیون اهمیتی به این موضوع نمی دهد.

 

از طرفی اعلام شده است که فدراسیون به دلیل اعتراض تیمهای دیگر و همچنین عدم مشکل اعضای تیم پرسپولیس با تاریخ بازی قصد تغییر دادن زمان دربی را ندارد  و آبی ها نیز در این خصوص با فدراسیون مقابله می کنند.

قرار است زمان این دیدار توسط مهدی تاج نهایی شود به دو تیم اعلام گردد.

دیدگاه شما